جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 مهر 1394     
گزارش ضیائی از وضعیت مجروحان فاجعه منا

ایسنا: دکتر سید امیرمحسن ضیائی با تشریح جزئیات سفر خود به مکه به منظور نظارت بر وضعیت مجروحان و مفقودان ایرانی حادثه منا، با اشاره به نشست با بعثه مقام معظم رهبری افزود: در این جلسه مقرر شد تا مذاکرات و اقدامات لازم به منظور تحویل هرچه سریع‌تر پیکر زائران جان باخته ایرانی در حادثه منا انجام شود.

وی با اشاره به این که خدمات درمانی بسیار خوبی به زائران در بیمارستان هلال احمر ایران در مکه در حال ارائه است، اظهار کرد: هم اکنون فقط 2 مصدوم بدحال در بیمارستان هلال احمر ایران وجود دارد.

دکتر ضیائی با اظهار تاسف نسبت به این که احتمال زنده بودن زائران مفقود ایرانی کم شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه تا جایی که ممکن بوده، تمامی بیمارستان‌ها تخت به تخت و اتاق به اتاق چندین‌بار جست وجو شده و لذا به نظر می‌رسد آمار مفقودان تغییری نخواهد کرد.

وی با اشاره به عیادت از بیماران بستری در بیمارستان هلال‌احمر به همراه وزیر بهداشت و درمان گفت: براین اساس همه بیماران بستری در بیمارستان هلال احمر ایران در مکه را ویزیت کرده‌ایم و خوشبختانه حال بیشتر مجروحان مساعد است.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی حج، رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به خدمات کادر درمانی هلال احمر ایران در ایام حج امسال به خصوص دو حادثه اخیر، اظهارکرد: خوشبختانه تیم عملیاتی و بسیار حرفه‌ای هلال احمر همانند آنچه همواره در بحران‌ها عمل کرده‌اند، توانسته خدمات مناسبی به زائران ارائه دهند و اکنون نیز برخلاف آنچه از تضعیف روحیه آنها با توجه به حوادث اخیر پیش‌بینی می‌کردیم، اما همچنان با روحیه‌ای قوی آماده خدمت به هموطنان خود هستند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: