جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 مهر 1394     
اولویت نوسازی ناوگان تاکسیرانی با خودروهای پیکان است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی الویت نوسازی تاکسی های شهر تهران را با تاکسی های پیکان دانست و تصریح کرد: حدود 8 هزار تاکسی پیکان فرسوده با آلایندگی بالا درشهرتهران تردد می کنند که باید در کوتاه ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند.

میثم مظفر با بیان اینکه کارهای مربوط به نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرتهران در ستاد حمل و نقل سوخت درحال انجام است، اظهارکرد: 10 هزار خودرو فرسوده ناوگان تاکسیرانی شهرتهران براساس قرارداد منعقده میان این سازمان و شرکت ایران خودرو نوسازی خواهند شد که الویت با خودروهای پیکان است که تا اول آبانماه انجام می شود.

وی تصریح کرد: این قرارداد در قالب طرحی با همکاری و هماهنگی ستاد حمل و نقل و سوخت با ایجاد یک بستر نرم افزاری و اعطای تسهیلات بانکی از طریق بانک صادرات با هدف نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با تاکید بر لزوم نوسازی ناوگان تاکسیرانی پایتخت افزود: حذف خودرو پیکان از ناوگان تاکسیرانی پایتخت از جمله برنامه های محوری و اولویت های اصلی این سازمان است به نحوی که سال آینده تاکسی های پیکان موجود در ناوگان تاکسیرانی شهر تهران جمع آوری و از رده خارج خواهند شد.

مظفر نوسازی ناوگان تاکسیرانی و حذف خودروهای پیکان فرسوده شهرتهران را درراستای اجرای طرح کاهش ( تقسیم بندی تردد خودروها بنا برسن فرسودگی ) دانست.

گفتنی است، ناوگان تاکسیرانی شهر تهران دارای 80 هزار دستگاه خودرو(سواری - ون) است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: