جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 مهر 1394     
نواقص بیش از 5500 نقطه رفع شد

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،فرهود حمیدی فراهانی شهردار منطقه 14 از اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر در محله های 21 گانه منطقه خبر داد.

حمیدی با اعلام این خبر گفت: برای اجرای این طرح، کمیته ای با عنوان" کمیته نگهداشت و زیست شهری" تشکیل شده است تا در کنار تعیین وظایف حوزه های خدمات شهری، اجتماعی، ترافیک، فنی و عمران، بر عملکرد اقدامات صورت گرفته این حوزه ها، در محلات نظارت لازم انجام گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مهمترین موضوع مورد بررسی این کمیته طرح پایش محیط شهری در نواحی بر اساس مقیاس یک یکم است، اظهار داشت : برای پیشبرد این طرح، تیم های کارشناسی در هر ناحیه تشکیل شده است و همه مشکلات به صورت جز به جز در هر محله مشخص تا بر اساس زمانبندی تعیین شده رفع شود.

شهردار منطقه 14 با اشاره به شناسایی بیش از 5500 نقطه در منطقه تصریح کرد: در هر ناحیه حدودا هزار نقطه دارای نواقص و کمبود، شناسایی شده که البته با گذشت 25 روز از طرح پایش در منطقه، بیش از 80 در صد این نواقص رفع شده است.

حمیدی همچنین از اجرای طرح ضربتی رفع اشکالات نقاط آبگیر، لایروبی انهار، شبکه های زباله گیر، جدول‌کشی، تعویض پلاک های معابر، تابلوهای شهری، شست ‌و شوی المان‌ها، پل های عابر، ایستگاه‌های اتوبوس و جداول خبر داد و افزود: شناسایی بیش از 12 نقطه آبگیر در نواحی شش‌گانه، نصب بیش از 300 مخزن و صد زیر مخزنی نیز در نواحی، لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها و پرکردن چاله های معابر با پیشرفت 70 درصدی از دیگر فعالیت های است که در طرح پایش انجام گرفت.

شهردار منطقه 14در پایان با بیان اینکه برای بهبود منظر شهری، بهینه‌سازی ساخت ‌وساز و استفاده مطلوب شهروندان از فضاهای شهری سیاست‌گذاری شده است، اظهار کرد: با توجه به رعايت مقررات ايمني و حفاظت كار، حصار، لفاف و کارگاه‌های ساختمانی، نمای ساختمان‌ها، منظر شهری و طرح‌های مناسب‌سازی معابر در اولویت این طرح قرار گرفته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: