جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 مهر 1394     
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مطرح کرد:
مدیریت یکپارچه رمز موفقیت کاهش آلودگی و توسعه حمل و نقل عمومی است

به گزارش نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با توجه به بازگشایی مراکز علمی – دانشگاهی در خصوص لزوم توسعه حمل و نقل عمومی و همچنین در رابطه با ورود اتوبوس های برقی و تزریق تاکسی های هیبریدی به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور با توجه به عدم کمک کشور گفت: قطعا رویکرد نیم فصل دوم سال 94 برای تمامی سازمانهای خدماتی متفاوت و عالی خواهد بود و توسعه حمل و نقل در راس این موارد قراردارد.

دکتر جلیلی به خبرنگار پارلمانی ما گفت: معمولا با شروع فعالیت مدارس و مراکز علمی با ترافیک شدید در سطح شهر همراه می شویم و تنها راه مقابله با بحران ترافیک درون شهری داشتن یک برنامه منظم و مدیریت صحیح در حوزه حمل و نقل عمومی و جابجایی مسافران درون شهری است.

وی در ادامه افزود: در شروع این فصل با ازدحام بی حد مسافرت های درون شهری مواجه هستیم و این امر نیازمند تقویت بخش ناوگان های حمل و نقل عمومی می باشد که انتظار داریم با این کار در زمان تردد آنها نیز نظم و مدییت درستی برقرار کنیم که این امر از بار ترافیکی شهرمان کاهش خواهد داد .

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم مدیریت یکپارچه افزود: برای حل مشکلات و معضلات ترافیکی و آلودگی هوا دو راه  را مد نظر خود داریم ابتدا اینکه ناوگانهای حمل و نقل خود را تقویت و توسعه دهیم و دوم اینکه زمان بندی درستی را برای ناوگانهای موجود و جابجایی مسافران  داشته باشیم که مدیریت کردن این بخش عمده مشکلات ترافیکی را کاهش داده و ظرفیت ما را در حجم جابجایی ها بیشتر خواهد کرد که تمامی این مسائل به مدیرت شهری بر میگردد.

دکتر جلیلی در پایان گفت: شهرداری تهران با مجموعه برنامه هایی که برای تقویت و نوسازی ناوگانها حمل و نقل عمومی خود دارد یعنی با ورود خودروهای پاک مانند مترو ، تاکسی های هیبریدی و تقویت خطوط اتوبوس رانی همه و همه که متاسفانه بر دوش شهرداری است تا کنون به موفقیت نسبی دست پیدا کرده است و توانسته نیمی از انتظارات مردم را برآورده کند ،اما هنوزهم برای کنترل این موارد باید مدیریتی مبتنی بر ظرفیت و توانمندی های دقیق داشته باشیم تا  بتوانیم به تمامی مشکلات در این حوزه پایان داده و انتظارات و مشکلات  شهروندان را حل و فصل کنیم.  امیدواریم که دولت نیز در این راستا دوش به دوش شهرداری همراه و هم قدم شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: