جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 آذر 1392     
شهردار منطقه یک:
52 پروژه بزرگ شهري در شمال تهران در حال اجراست

به گزارش شهرداری نیوز ، مجتبي يزداني شهردار منطقه يک در جلسه ي شوراي مديران برگزار شد با بيان مطلب فوق اظهار داشت: هدف از اجراي پروژه هاي فوق تکميل و ارتقاء سرانه هاي خدماتي در محلات 26 گانه شمال تهران است که بايد با اجراي کار سيستمي ، تعامل ، همکاري و همفکري بيشتر در فضاي بين بخشي پيشرفت آنها به 100 درصد برسد.
وي از پروژه هاي در دست اجرا به تکميل سراهاي محلات در 26 محله شمال تهران اشاره کرد و افزود: در برنامه سال آينده کسري سراهاي محلات بايد جبران شوند تا امکانات اجتماعي در همه محلات به طور يکسان براي شهروندان فراهم شود.
يزداني خاطر نشان ساخت: ساخت سوله هاي بحران در نواحي 10 گانه منطقه در مرحله اجراست که اميدواريم تا پايان سال جاري 6 تا 7 سوله بحران تعيين تکليف شود و احداث 3 سوله باقي مانده نيز در سال آينده اجرا شود.
وي ساماندهي رود دره هاي گلابدره ، ولنجک، دربند، مقصودبيک و خرگوش دره را از پروژه هاي بزرگ و مهم منطقه دانست و گفت: پيشرفت و تکميل برخي از پروژه هاي کلان نيازمند همکاري ساير نهاد ها از جمله فرمانداري، استانداري و ... است که با برگزاري جلسات مشترک با آنها حل و فصل و به نتيجه خواهد رسيد.
شهردار منطقه يک در بخش درخواست هاي دبيران شوراياري ها افزود: در اين بخش پروژه هايي از قبيل تکميل دائرة
المعارف شميران ،راه اندازي خانه عکس شميران، خانه ادبيات، خانه شعر نو و خانه تاتر مطرح شده که خانه تاتر استاد انتظامي در حال ساخت است.
وي تملک بيش از 9 باغ را براي توسعه بوستان ها از ديگر پروژه هاي اين بخش دانست و گفت: باغ جهاد کشاورزي، لارک، اوقاف، فرمانفرما، مسيح تهران، سعيد ميرزا، فيروزگر ، محله تجريش و ... از باغ هايي است که شوراياري ها درخواست تملک آنها را داشتند که در حال بررسي است.
يزداني ساماندهي و بهبود ترافيک شهري را از ديگر درخواست هاي شوراياران دانست و گفت: ساماندهي پايانه ميدان قدس، تسريع در ساخت خط 3 مترو، بازگشايي خيابان جنب ساختمان اجلاس سران ، احداث پارکينگ هاي طبقاتي و... از جمله درخواست هاي مطرح شده است که در حال پي گيري است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: