جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 مهر 1394     
رئیس جدید ستاد محیط زیست شهرداری تهران منصوب شد

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،طی حکمی از سوی معاون خدمات شهری شهرداری تهران دکتر محمد مهدی گلمکانی به سمت رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران منصوب شد.

مجتبی عبدالهی در مراسم تکریم و معارفه رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت جانباختگان حادثه منا و آرزوی صبر و شکیبایی برای خانواده های آنان، گفت: این جلسه به جهت تکریم دکتر شاعری و معارفه دکتر گلمکانی به عنوان رئیس جدید ستاد محیط شهرداری تهران برگزار شده است.

وی در ادامه با اشاره به این که دکتر شاعری به افتخار بازنشستگی نایل شدند و سوابق بسیار ارزنده ای در سمت ها و پست های مختلف در کشور و دولت داشتند، گفت:دکتر شاعری به عنوان یک مدیر حرفه ای ، خدمات بسیار ارزنده ای در ستاد محیط زیست شهرداری تهران به انجام رساندند و با توان فوق العاده ایشان در مباحث محیط زیستی توانستیم پله‌های ترقی را به سرعت طی کنیم و جایگاهی که شایسته مدیریت شهری است به دست آوریم.

عبدالهی در ادامه گفت: دکتر شاعری به عنوان مدیری توانمند جایگاه ستاد محیط زیست شهرداری تهران را ترقی دادند و کارها و اقدامات بسیار خوبی در زمان مدیریت و تصدی ایشان در این سمت انجام شد و لازم می دانیم از ایشان تقدیر ویژه ای داشته باشیم.

وی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون برای دکتر شاعری گفت: بنابر تدبیر شهردار تهران و طی حکمی دکتر شاعری به عنوان مشاور معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در امور خدمات شهری و مباحث زیست محیطی شهر تهران منصوب می شوند و از تجربیات و آموخته های ایشان که از اساتید حوزه زیست محیطی هستند، بهره لازم را خواهیم برد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه این مراسم ضمن معرفی دکتر گلمکانی به ریاست ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت:ایشان از مدیران توانمند و با انگیزه شهرداری تهران هستند که پیش از این مدیرکل سلامت شهرداری تهران در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بودند و اقدامات بسیار خوبی همچون ایجاد خانه های سلامت و ... از دستاوردهای بسیار خوب ایشان در این معاونت بوده است.

وی در ادامه ضمن تبریک به دکتر گلمکانی در این سمت ابراز امیدواری کرد:اطمینان داریم این ستاد همچون گذشته رو به جلو حرکت می کند و ما شاهد پیشرفت و ترقی ستاد محیط زیست همچون گذشته و در تمامی زمینه ها باشیم.

گردآوری برنامه جامع محیط زیست در حوزه های مختلف به صورت مدون و کتابچه

شاعری نیز در این مراسم با اشاره به این که نیروهای این ستاد متشکل از کارشناسان و متخصصان محیط زیست می باشد به اقدامات صورت گرفته در حوزه محیط زیست اشاره داشت و گفت:تا پیش از این برنامه جامعی برای محیط زیست تدوین نشده بود،اما با کمک دکتر عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و مهندس باقرصاد قائم مقام این حوزه، برنامه جامع محیط زیست در حوزه های مختلف به صورت مدون و کتابچه گردآوری شده است.شاعری در ادامه گزارشی کوتاه از اقدامات و دستاوردهای این ستاد در مدت تصدی اش ارائه داد و در پایان برای دکتر گلمکانی آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

استفاده از ظرفیت نخبگان، صاحب نظران و پیشکسوتان در حوزه محیط زیست

گلمکانی نیز در این مراسم با اشاره به احصای اولویت های محیط زیستی در دوره مدیریت دکترشاعری بر نوآوری و استفاده از ظرفیت نخبگان، صاحب نظران و پیشکسوتان محیط زیست تاکید کرد و گفت:باید از ظرفیت های شبکه های اجتماعی ،NGOها، محلات و شهروندان و... در حوزه محیط زیست بهره بگیریم.

مهندس منصور باقرصاد قائم مقام این معاونت نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات دکتر شاعری در این ستاد گفت:دکتر شاعری مباحث را به صورت علمی پیش می بردند و بر مسائل علمی و محیط زیستی مسلط هستند و ما امروز شاهدیم که جایگاه ستاد محیط زیست بسیار مهم و اثرگذار نه تنها در تهران بلکه در کل کشور است.

وی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر گلمکانی گفت:ایشان سوابق بسیار ارزنده ای در مباحث سلامت و محیط زیست دارند، انشالله قدم های موثرتری در این حوزه برداشته شود.

در این مراسم عبدالهی ضمن تقدیر از خدمات دکتر شاعری حکم انتصاب ایشان به سمت مشاور در امور خدمات شهری و مباحث زیست محیطی و حکم انتصاب دکتر گلمکانی به سمت رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران را اهدا کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: