جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 مهر 1394     
برتری تیم ملی بسکتبال مقابل فلسطین

فارس:تیم ملی بسکتبال کشورمان در سومین روز از مرحله دوم گروهی مسابقات بسکتبال جام ملت‌های آسیا صبح امروز مقابل فلسطین قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 94 بر 48 برابر حریف خود به پیروزی رسید.

درک بائرمن، سرمربی ایران تیمش را با ترکیب مهدی کامرانی، حامد آفاق، صمد نیکخواه، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی به میدان فرستاد. ترکیب ایران نسبت به ترکیب روز گذشته یک تغییر داشت که آن هم حضور آفاق به جای داورپناه بود.

تیم ایران نیم ساعت زودتر از فلسطین وارد سالن شد تا خود را برای برگزاری این مسابقه آماده کند که این اتفاق اعتراض سررشته را به همراه داشت، چراکه طبق قانون تیم‌ها باید یک ساعت و نیم قبل از مسابقه و 45 دقیقه قبل از تمرین به سمت سالن حرکت کنند، اما تیم ایران را دو ساعت قبل از مسابقه به سالن آورده بودند.

تیم ایران در کوارتر اول عملکرد همیشگی خود را نداشت، اما با این وجود موفق شد با نتیجه 17 بر 14 فلسطین را شکست دهد. مهدی کامرانی و جواد داوری هر کدام 5 امتیاز درکوارتر اول برای تیم ایران کسب کردند.

کوارتر دوم را تیم ایران مانند همیشه بازی کرد و توانست بارها ابو شماله، بازیکن شماره 6 فلسطین را دفاع کند و کوارتر دوم را هم با نتیجه 26 بر 6 به سود خود رقم بزند.

در کوارتر سوم هم تیم ایران توانست عملکرد بهتری داشته باشد و با نتیجه 28 بر 11 بر فلسطین غلیه کند. اوشین ساهاکیان، اصغر کاردوست و مهدی کامرانی هر کدام 7 امتیاز برای تیم ایران به دست آوردند. حامد حدادی هم عملکرد مناسبی داشت و با 8 ریباند تاثیر زیادی در پیروزی تیم ایران داشت؛ همچنین اوشین ساهاکیان هم 7 ریباند داشت.

 کوارتر چهارم را فلسطینی‌ها بهتر از کوارترهای گذشته بازی کردند و در برخی از دقایق موفق شدند از ایران پیش هم بیافتند، اما در پایان این شاگردان درک بائرمن بودند که موفق شدند نتیجه را به سود خود رقم بزنند. تیم ملی بسکتبال ایران در کوارتر چهارم توانستند با نتیجه 23 بر 17 مقابل فلسطین به پیروزی برسند. به این ترتیب این مسابقه در مجموع با حساب 94 بر 48 به سود تیم ملی ایران تمام شد.

تیم‌های حاضر در مسابقات بسکتبال جام ملت‌های آسیا فردا استراحت خواهند کرد و از روز پنج‌شنبه مرحله حساس سوم این دوره از رقابت‌ها آغاز خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: