جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 مهر 1394     
مشارکت شهروندان در ارزیابی نقاط ضعف و قوت طرح خط سفید

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، فرزاد آبادی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 9 از بررسی نتایج اجرای طرح خط سفید و میزان آشنایی شهروندان با این طرح خبر داد.

فرزاد آبادی در این خصوص اظهار داشت: در این بررسی ها پژوهشگران به محله ها مراجعه کرده و سئوالاتی در خصوص نحوه اجرای طرح ، احساس رضایتمندی و میزان آشنایی اهالی با این طرح را از آنها پرسیده و نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی می کنند.

وی ادامه داد: نتایج به دست آمده در اختیار مدیران شهری قرار می گیرد تا در مرحله بعدی ، طرح با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اجرا شود.

مدیر روابط عمومی منطقه 9 با اشاره به زمان اجرای طرح نیز گفت: این طرح از ابتدای مهرماه ، توسط اداره برنامه ریزی و مطالعات اجتماعی در محله استاد معین ناحیه یک کلید خورد.

به گفته وی ، پس از اجرای طرح در محله استاد معین ، براساس زمان بندی پژوهشگران به محله های دکتر هوشیار ، دستغیب ، امامزاده عبدالله (ع) ، مهرآباد جنوبی ، سرآسیاب ، شمشیری و فتح خواهند رفت.

آبادی اضافه کرد: پس از ابلاغ طرح "آسمان آبی ، زمین پاک" ، برنامه های فرهنگی متنوعی برای رعایت مباحث این طرح در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت و هر کدام از معاونتها طرح های مختلفی را پیگیری کردند.

مدیر روابط عمومی منطقه 9 با یادآوری اینکه اواخر سال گذشته با اجرای طرح خونه به خونه ترویج فرهنگ کمپین آسمان آبی ، زمین پاک نیز انجام شد نیز خاطرنشان کرد: کارشناسان روابط عمومی با حضور در منزل شهروندان و محل کسب آنان به صورت چهره به چهره با آنها به گفتگو پرداخته و موضوعات طرح و اهمیت رعایت آن و همچنین تاثیرش در جریان زندگی توضیحاتی ارائه می کردند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: