جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 مهر 1394     
پیام همدردی محمدباقرقالیباف به شهرداران عضو سازمان کشورهای اسلامی

به گزارش شهرداری نیوز،در پی فاجعه خونین  و تاسف بار منا که قلب جهان اسلام و تمامی جوامع بشری را به درد آورد، شهردار تهران برای شهرداران عضو سازمان کشورهای اسلامی پیامی ارسال کرد.

در پیام محمدباقر قالیباف آمده است:

ضمن عرض تسلیت این ضایعه عظیم که یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان جهان را تبدیل به عزا کرد و تمامی جوامع بشری را تحت تاثیر قرارداد، از کشورعربستان سعودی انتظار می رود که به مسئولیت های خود در خصوص حادثه غم انگیز و دلخراش منا عمل کرده و ضمن شناسایی عوامل این واقعه غمبار با مسببان این فاجعه که جهان اسلام بلکه تمام جامعه بشری را بهت زده و داغدار کرد، فوراً برخورد نماید .

برگزاری رویداد عظیم و با شکوهی مانند حج نیازمند همفکری، همکاری و مشارکت تمامی مسئولان کشورهای اسلامی است و در این راستا دولت عربستان باید ضمن پذیرش سوء مدیریت و قصور خود، برای شناسایی عوامل و مسببان این رویداد تلخ  با تشکیل گروه حقیقت یاب در قالب سازمان کنفرانس اسلامی، همکاری کند.

در پایان ضمن تسلیت مجدد و ابراز همدردی با خانواده قربانیان در تمامی کشورها و شهرهای اسلامی ازشما شهرداران مسلمان دعوت می کنم تا با تلاشی همگانی و فراگیر از وقوع چنین رویدادهای تاسف باری درآینده پیشگیری کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: