جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 مهر 1394     
آموزش خط سفید به تاکسیرانان منطقه یک

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز ، معاون حمل و نقل ترافیک منطقه یک با اشاره به آموزش خط سفید به رانندگان در این منطقه گفت: دوره برگزاری آموزشی خط سفید به رانندگان از 3 مرداد ماه سال جاری آغاز و در 28 مرداد ماه پایان یافته است.

عبدالمطلب توجهی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: هم اکنون این منطقه دارای 4 هزار و 140 نفر تاکسیران می باشد که از این تعداد 3 هزار و 726 نفر در واقع 90 درصد تاکسیرانان در رابطه با خط سفید در منطقه مورد آموزش قرار گرفته اند.

وی در خصوص محل برگزاری این آموزش ها افزود: همچنین دو سرای محله یکی در شرق ازگل و یکی در غرب سرای باغ فردوس با آموزش برای 80 نفر تاکسیران برگزار شده است.

وی اذعان داشت: در هر محلی 3 کلاس در هر روز از ساعت 9 تا 10:30 و از ساعت 11 تا 12:30 و از ساعت 2 تا 3:30 برگزار شده که ظرفیت هر کلاس حدودا 30 نفر بوده است.

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه یک خاطرنشان کرد: بیشتر مباحث مطرح شده در کلاس های آموزشی در خصوص مسائل اجتماعی و روان شناختی خط سفید مانند: تاثیر رعایت قانون به شهروندان و خود تاکسیرانان بود.

توجهی گفت: همچنین دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان تاکسیرانی با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آیین نامه آموزش رانندگان تاکسی منطقه را تنظیم کردند و اجرا کننده طرح آموزش تاکسیرانان ، معاونت حمل و نقل و ترافیک تاکسیرانی منطقه یک بوده است.

وی در پایان افزود: همچنین در پایان هر دوره به رانندگانی که در کلاس ها شرکت کرده اند گواهینامه اعطائ می شود که از طریق آن می توانند کارنامه های تاکسیران خود را که حالت مجوز برای کار تاکسیرانان را دارد تمدید کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: