جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 خرداد 1393     
هوای تهران در شرایط ناسالم

به گزارش شهرداری نیوز ، معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران، هوای تهران را ناسالم عنوان کرد و گفت: طبق اطلاعات رسیده از ایستگاه هواشناسی میانگین شاخص کیفیت هوا طی 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز روی عدد 111 قرار گرفت تا امروز نیز هوا در شرایط ناسالم باشد.

رستگاری ادامه داد: آلاینده مسئول در کیفیت هوای شهر ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون است وسایر پارامترها " منواکسید کربن و ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون" در شرایط سالم قرار دارند.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهرن طوفان را علت ناسالم بودن هوا توصیف کرد و اظهار داشت: تا قبل از طوفان مشکلی نداشتیم به طوری که از ابتدای سال 72روز هوای سالم،4 روز هوای ناسالم و 6روزهوای پاک را تجربه کردیم که به نسبت مدت زمان مشابه در سال قبل از شرایط بهتری برخورداریم.

رستگاری با اشاره به اینکه میزان گردو خاک در تهران روند کاهش دارد خاطرنشان کرد: گردو خاکی را که طوفان با خود آورد همچنان در هوای شهر است اما در برخی ساعات در حالت سکوناست که تردد وسایل نقلیه سبب بازپخش گرد و خاک می‌شود اما خوشبختانه روند کاهشی دارد وطی چند روز آینده باز هم به شرایط سالم می‌رسیم




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: