جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 مهر 1394     
توزیع ۲ هزار وعده غذا بین کارتن خواب‌ها

فارس: مهدی باقری بامداد امروز در حاشیه توزیع ۲ هزار وعده غذایی بین کارتن‌خواب‌ها که با حضور جمعی از فرزندان شهدای شاخص انجام شد اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی نقش گزنده‌ای از زندگی شهری ماست که تمامی شهروندان با آن روبه‌رو هستند.

وی ادامه داد: این آسیب‌های اجتماعی در پوسته پنهان شهر نمود عینی بیش‌تری دارد که یکی از ابعاد آن کارتن‌خواب‌ها و معتادان در شهر تهران است.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران یادآور شد: یکی از دغدغه‌های ما در شهرداری تهران این است که بتوانیم بخشی از این مشکلات را حل کنیم و امروز نیز در شب عید قربان با حضور جمعی از فرزندان شهدای شاخص در بین کارتن‌خواب‌ها حضور پیدا کردیم و تلاش شد در حد کمی ارتباطی را ایجاد کنیم که برای آن‌ها ایجاد انگیزه شود تا بتوانند پروسه درمان اعتیاد را اجرایی کنند.

باقری خاطرنشان کرد: NGO طلوع بی‌نشان‌ها نیز اقداماتی در راستای رفع این معضل اجتماعی داشته است، ولی این کارها موضعی و مسکن‌های کوتاه‌ مدت است، لذا باید در این زمینه دستگاه‌های مرتبط نیز حضور پیدا کنند.

وی افزود:‌با تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف و ذی‌ربط در حوزه آسیب‌های اجتماعی باید راهکار اساسی برای حل این معضل در نظر بگیرند و به یک اتفاق‌نظر برسند.

باقری یادآور شد: ما شاهد آن هستیم که دستگاه‌های ذی‌ربط به خوبی عمل نکردند و شهرداری نیز به تنهایی نمی‌تواند ریشه این معضل اجتماعی را بخشکاند و نیاز به یک وحدت جمعی دارد.

در توزیع وعده‌های غذایی مابین کارتن‌ خواب‌ها در منطقه ۱۲ و محدوده میدان شوش،پارک شوش، پارک حقانی و حاشیه بزرگراه آزادگان، فرزندان شهیدان اندرزگو،دستواره،کریمی و... حضور داشتند



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: