جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 مهر 1394     
دستگیری نوجوانان در قدس

 

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که عناصر پلیس صهیونیستی طی یک هفته گذشته 66 فلسطینی ساکن شهر قدس را که نیمی از آن ها کودک بودند به اتهام پرتاب سنگ به سمت صهیونیست ها بازداشت کردند.
 
به گزارش فرادید به نقل از رسانه های فلسطینی، "گلعاد اردان" اعلام کرده است که وزارتخانه متبوعش تدابیر ویژه ای را برای جلوگیری از تشدید اوضاع در قدس و بازداشت عاملان پرتاب سنگ به سمت صهیونیست ها در پیش گرفته است.
 
اردان اشاره کرد که در همین راستا، گشتی های زرهی ویژه ای در اختیار نیروهای پلیس قرار گرفته است تا بتوانند عملکرد بهتری در قدس برای سرکوب فلسطینیان داشته باشند.
 
از سوی دیگر، رادیو سراسری رژیم صهیونیستی به نقل از گلعاد اردان خبرداد که طی یک هفته گذشته 128 مورد پرتاب سنگ و 31 مورد پرتاب کوکتول مولوتف به سمت صهیونیست ها در قدس به ثبت رسیده است.
 
این در حالی است که قدس اشغالی بیش از یک هفته است که در پی حملات وحشیانه شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد مبارک الاقصی که به زخمی شدن صدها نمازگزار فلسطینی انجامید صحنه درگیری شدید فلسطینیان و صهیونیست ها بوده است و در همین راستا شمار زیادی از فلسطینیان نیز به اسارت نظامیان صهیونیست درآمدند. عکس های زیر که در آژانس عکس اروپا منتشر شده است دستگیری نوجوانان فلسطینی که سنگ پرتاب کرده اند را نشان می دهد.
 
(تصاویر) دستگیری نوجوانان در قدس
 
(تصاویر) دستگیری نوجوانان در قدس
 
(تصاویر) دستگیری نوجوانان در قدس
 
(تصاویر) دستگیری نوجوانان در قدس



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: