جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 خرداد 1393     
برگزاری جشن هفته جوان در ایستگاه مترو

به گزارش شهرداری نیوز،معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و پاسداشت و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با شخصیت والای ایشان مراسم جشن با شکوهی را در ایستگاه شهداء برگزار کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی مترو تهران با تاکید بر الگو قرار دادن سیره و سبک زندگی حضرت علی اکبر (ع) در میان جوانان افزود: حضرت علی‌اکبر (ع) کامل‌ترین، بی‌نظیرترین و پایدارترین الگو برای جوانان است که معرفی ویژگی‌های اخلاقی و سیره زندگی ایشان علاوه بر زمینه سازی برای توسعه ارزشهای متعالی، باعث افزایش روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در بین جامعه علی الخصوص میان قشر جوان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرپور ادامه داد: سخنرانی با موضوع روز جوان، مولودی خوانی، تواشیح، حضور هنرمندان مطرح صدا و سیما و رکورد داران ورزش، اجرای نمایش طنز و اجرای موسیقی سنتی زنده  و محلی در مدح حضرت علی اکبر (ع) به همراه تقدیر از نخبه های جوان و اهدای جوائز از جمله برنامه های این جشن است.

وی در ادامه افزود: در راستای ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در بین شهروندان همزمان با اجرای این جشن ها معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو فرصت را مغتنم شمرده و به صورت موضوعی به مواردی همچون سبک زندگی، حمل نقل انسان محور می پردازد تا به سهم خود در فرهنگ سازی و گسترش آموزش های شهروندی نقش آفرین باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی مترو تهران در پایان خاطرنشان کرد: جوانان باید با موقعیت سنجی نقش خود را در جامعه بیش از پیش درک کنند و همانطور که در مبارزات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موقعیت سنجی کرده و در راه رضای خدا حرکت کردند، امروز نیز همین مسیر را پشت سر بگذارند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: