جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 مهر 1394     
طعم واقعی ترافیک اول مهر را ۴ مهر می‌چشیم

به گزارش گروه اموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بازگشت برخی از خانواده‌ها از سفرهای تابستانی گفت:‌ با توجه به موج بازگشت در روزهای پنجشنبه، جمعه و حتی شنبه، ترافیک واقعی ناشی از بازگشایی مدارس را در روز شنبه و یک‌شنبه تجربه خواهیم کرد.

سرهنگ نادر رحمانی  با اشاره به نخستین روز از سال تحصیلی جدید و افزایش ترافیک در معابر شهری اظهار کرد: گرچه دوربین‌های ترافیکی و گزارش‌های دریافتی، نشان از افزایش 15 درصدی ترافیک در کلان‌شهرها و شهر تهران دارد ولی ترافیک صبح امروز در کلان‌شهرها، ترافیک مورد انتظار ما در نخستین روز از بازگشایی مدارس نبود.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: به نظر می‌رسد با توجه به تعطیلات پیش‌ِرو، هنوز عده‌ای از محصلین و خانواده آنها سفرهای تابستانی خود را به پایان نرسانده و به موطن خود بازنگشته‌اند و از این رو ترافیک امروز در کلان‌شهرها، ترافیک واقعی همزمان با بازگشایی مدارس نبود.

ترافیک جاده‌ای جمعه و شنبه به اوج خود می‌رسد

وی ادامه داد: تحلیل‌های ما نشان می‌دهد با توجه به اوج گرفتن موج بازگشت در روزهای پنجشنبه، جمعه و حتی شنبه، ترافیک واقعی ناشی از بازگشایی مدارس را در روز شنبه و یک‌شنبه هفته آتی، تجربه خواهیم کرد.

رحمانی در پایان با تاکید بر اینکه وضعیت جوی و ترافیکی در اغلب محورهای مواصلاتی، مطلوب است، از مسافرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند خواست تا با مدیریت زمان، سفر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و به زمان بازگشت خود با توجه به توزیع سفر در ساعات مختلف روز توجه داشته باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: