جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 شهريور 1394     
طرح استقبال از مهر در محلات شرق تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8،با اشاره به روزهای پایانی فصل تابستان، از اجرای طرح استقبال از مهر در محلات 13 گانه، شرق تهران خبر داد.

حمید رضا فرخی طرح استقبال از مهر را طرحی برای مناسب سازی ، ساماندهی و زیباسازی شهری عنوان کرد و اظهار داشت: شهرداری منطقه 8 نیز همسو با سایر مناطق برای خدمت رسانی به شهروندان به ویژه دانش آموزان، فعالیت های مختلفی را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه ایجاد زیبایی بصری یکی از فعالیت های معاونت امور شهری شهرداری منطقه 8 در آستانه ایام بازگشائی مدارس است تصریح کرد : رنگ آمیزی مبلمان شهری، حذف زواید فیزیکی ، رنگ آمیزی جداول و نرده های ترافیکی، تهیه و نصب پایه چراغ سولار، زیرسازی و نقاشی فضای داخلی ساختمان مدارس، اجرای نقاشی دیواری مدارس، پاکسازی دیوار نوشته ها و نقاشی های دیواری غیر مجاز مدارس و مرمت نقاشی های فرسوده، رنگ آمیزی جداره های شهری ، رفع نواقص و تنظیم دقیق ساعتهای شهری، چاپ و اکران طرحهای استقبال از مهر، شستشو و پاکسازی نماهای شهری به ویژه مدارس از اهم اقدامات برنامه ریزی شده است که در محور های متنهی به مدارس در حال انجام است.

فرخی تجهیز ناوگان جمع آوری پسماند برای سرویس دهی به مدارس،توزیع کیسه های آبی رنگ بازیافت در مدارس، نظافت و شستشوی بدنه خارجی غرف بازیافت،تجهیز غرف بازیافت،تحویل مخازن مخصوص جداسازی کاغذ به مدارس را از جمله اقدامات ادراه بازیافت در آستانه ماه مهر اعلام کرد.

معاون امور شهری منطقه 8 از پاکسازی و نظافت 13 محله در طرح استقبال از مهر خبر داد و اظهار داشت : شستشوی تجهیزات ترافیکی،شستشوی مخازن، پلهای عابر پیاده ،تابلوهای راهنمایی،ایستگاههای اتوبوس،تجهیز ناوگان جمع آوری پسماند از مدارس، ،جمع آوری و حمل خاک و نخاله از سطح معابر،پاکسازی و لایروبی انهار خصوصا مجاور مدارس و مراکز آموزشی،پاکسازی و امحای کلیه پوسترهای تبلیغاتی غیر مجاز،رفع عیب و نقص مخازن مکانیزه و.. از مواردی است که توسط اکیپ های خدماتی اجرا می شود.

وی افزود : در آستانه ماه مهر برای کاشت نهال و گل و گیاه در باغچه های داخل و حاشیه مراکز آموزشی و هرس خشکه برای درختان داخل و حاشیه مراکز آموزشی اقدام می شود.

فرخی گفت: مبارزه با جانوران موذی،لایروبی مسیلها،صدور اخطار به کیوسکهای مطبوعات،صدور اخطار به صنوف مزاحم و.. از جمله اقداماتی است که معاونت امور شهری در طرح استقبال از مهر انجام می دهد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: