جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 شهريور 1394     
در 6ماهه دوم سال غرف بازیافت به 400غرفه افزایش می یابد

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در 6ماهه دوم سال جاری غرف بازیافت به 400 غرفه افزایش خواهد یافت.

حسین جعفری ، با بیان اینکه تا پایان سال برنامه های ویژه ای برای تفکیک زباله خشک و تر خواهیم داشت، اظهارکرد: وقتی به شهروندان می گوییم زباله ها را تفکیک کنند، برای پسماند خشک و تر به صورت جداگانه برنامه های ویژه ای در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه به دو شیوه ثابت و سیار پسماندهای خشک شهر تهران جمع آوری می شوند، ادامه داد: در شیوه ثابت در حال حاضر بیش از 370 غرفه در مناطق و محلات شهر تهران مستقر هستند که در 6 ماهه دوم سال جاری با استقرار 400 غرفه بازیافت به شهروندان خدمات رسانی خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر اینکه غرف در محلات از 8 صبح تا 5 بعد از ظهر با حضور یک متصدی که پسماند خشک شهروند را دریافت می کند فعال هستند، گفت: در ازای پسماند خشک وجه نقد یا کالایی به شهروند داده می شود.

وی در خصوص شیوه سیار جمع آوری پسماند خشک هم اظهار کرد: در شیوه سیار خودروهایی که برای جمع آوری پسماند خشک به درب منازل مراجعه می کنند با پخش ملودی شهروندان را مطلع می کنند که پسماندهای خشک شان را تحویل دهند.

جعفری درباره اینکه براساس نقشه و بلوک بندی هر منطقه خودروهای ملوی دار حداقل یکبار در هفته به درب منازل مراجعه کنند، اذعان کرد: در آینده نزدیک شیوه سیار نیز به 2 تا 3 بار در هفته افزایش خواهد یافت که موظف هستند درازای دریافت پسماند خشک به شهروندان براساس قیمت های ارایه شده وجه نقد یا کالا ارایه دهند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: