جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 شهريور 1394     
اطلاع رسانی خطوط اتوبوس با استفاده از رنگ‌بندی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران از اجرای طرح رنگ بندی اتوبوس های شرکت واحد با تابلوهای راهنمای این شرکت در محدوده منطقه 11 شهر تهران خبر داد.

در نشستی که با حضور شهردار و معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 11 به منظور بهبود حمل و نقل عمومی در سطح محدوده با محوریت اتوبوس رانی برگزار شد ؛ پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران ضمن بیان این که رضایتمندی شهروندان و ارتقای خدمات رسانی عامل مهمی برای ترغیب استفاده از حمل و نقل عمومی به ویژه در بخش مرکزی شهر تهران است ؛ از ارائه خدمت جدیدی برای راهنمایی و سهولت در استفاده از اتوبوس های شهر تهران در این منطقه خبر داد.

به گفته سنندجی شهروندانی که قصد استفاده از خطوط اتوبوس در محدوده منطقه 11 را داشته باشند ؛ می توانند مسیر مورد نظر خود را با شناسایی رنگ تابلوی راهنما و همخوانی با نوار رنگ اتوبوس انتخاب و به سهولت اتوبوس مورد نظر خود را سوار شوند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوس رانی همچنین با اشاره به این که مدیریت و برنامه ریزی سفر برای شهروندان نیز از طریق اینترنت و تلفن های همراه قابل دسترسی است ؛ افزود: با ورود به سایت www.bus.tehran.ir و سامانه هوشمند مسیر یابی شهروندان می توانند با تعیین مبدأ ومقصد علاوه بر برنامه زمانبندی ؛ مسیرها و مد های پیشنهادی را دریافت و انتخاب نمایند.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 نیز با بیان این که این اقدام طراز بین المللی دارد و با توجه به حجم بالای تردد در محدوده مرکزی شهر تهران ؛ سهولت دسترسی به سرویس مورد نظر را در پی خواهد داشت؛ خاطر نشان کرد : منطقه 11 به عنوان منطقه خاص گردشگری که بخشی از طهران قدیم نیز در آن جای دارد ؛ در اسناد بالادستی تعریف شده است و با توجه به برنامه 1404 مبنی بر جذب گردشگر در سطح کشور و پایتخت ایران ؛ فراهم آوری امکانات سخت افزاری که یکی از آن ها حمل و نقل عمومی است ؛ اهمیت ویژه ای می یابد.

شهردار منطقه 11 آماده سازی ساختاری شهر ، توسعه و ارتقای کیفیت پایانه ها و ارائه سرویس های خدماتی مطلوب را از جمله مواردی دانست که باید برای توسعه گردشگری در شهر تهران مد نظر قرار گیرد.

عملیات اجرایی طرح رنگ بندی اتوبوس ها و تابلوهای راهنما به زودی در سطح منطقه 11 آغاز و تا 6 ماه آینده به پایان خواهد رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: