جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 دی 1392     
واکنش قلعه نویی به پیشنهادچینی عمران‌زاده

 

 

فارس: امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی مقابل ملوان در جام حذفی صحبت هایی را اظهار داشت.

وی درمورد شرایط پژمان منتظری و ساموئل اظهار داشت: من هم امیدوارم منتظری در استقلال بماند و البته ساموئل هم مثل سال گذشته‌اش باشد نه مثل امسال. اسم ساموئل به درد ما نمی‌خورد و از سوی دیگر ما مترصد این هستیم که منتظری را نگه داریم چون هم از لحاظ فنی، هم اخلاقی و هم وزنی به درد ما می‌خورد و بودن او می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی استقلال درباره پیشهاد یک تیم خارجی به حنیف عمران زاده در حالی که لبخند بر لب داشت، گفت: خوشحالم بازیکنی مثل عمران‌زاده هم می‌تواند به تیم ملی کمک کند و هم می‌تواند لژیونر باشد روزی که به استقلال آمدم او از لحاظ توانایی یکسری ایرادها داشت ولی آنها را برطرف کرده است حالا هم پیشنهاد خوبی برای او آمده ولی نمی‌دانم چرا در لیگ همه سراغ بازیکنان استقلال می‌آیند. زمانی که در سپاهان بودم پیشنهاد برای عقیلی هم آمد و این نشان می‌دهد درست است که ما مربی سنتی و بین‌المللی نیستیم اما بازیکنانم پیشنهاد خارجی دارند. امیدوارم این پیشنهاد و فاکسی که برای باشگاه استقلال آمده اشتباه نیامده باشد.

قلعه نویی در پایان خاطرنشان کرد: همانطوری که من می‌خواهم همه نفراتم را در اختیار داشته باشم علی دایی نیز دوست دارد همه بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. امیدوارم بتوانیم با تعامل با تمام نفرات در دربی حاضر شویم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: