جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 شهريور 1394     
بزرگراه بسیج و شهید یاسینی محل سنگین ترین ترافیک پایتخت در بارندگی اخیر

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرمرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران، سنگین ترین ترافیک پایتخت را در بارندگی اخیر، محدوه بزرگراه بسیج و شهیدیاسینی دانست و افزود: یکی دیگر از علل این حجم بالای ترافیک، حضور شهروندان در معابر مصادف با جمعه پایانی شهریورماه به منظور تهیه اقلام مورد نیاز در آستانه سال تحصیلی جدید بود.

همایون فتاحی در خصوص افزایش بار ترافیکی حین بارندگی در پایتخت، افزود: بارندگی سرعت تردد را کاهش داده و ترافیک را سنگین ترمی کند و ما در بارندگی اخیر(جمعه 27 شهریورماه) با این معضل مواجه شدیم.

به گفته وی مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران، آمادگی کامل خود را حین گزارش سازمان هواشناسی درخصوص بارندگی های اخیراعلام کرد.

وی مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران را در اطلاع رسانی بارندگی های اخیر پیشگام تر از سایر ارگان ها دانست و اظهار کرد: بعد از مشاهده ترافیک پایتخت بلافاصله از طریق دوربین ها حین بارندگی به ستاد بحران اطلاع رسانی کردیم.

مدیرمرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران از تمهیدات مرکز در خصوص ترافیک مهرماه خبر داد و خاطرنشان کرد: ما نیروهای نظارتی، تجهیزات و دروبین های هوشمند را جهت کاهش ترافیک مهرماه و آغاز بارندگی های پاییزی آماده کردیم.

فتاحی در خصوص تعمیر دوربین های خراب شهر تهران گفت: ما دوربین ها و چراغ های راهنمایی و رانندگی که با خرابی روبرو بود، به تعمیر آن ها پرداختیم تا با مشکلاتی از این قبیل برخوردار نباشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: