جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 شهريور 1394     
آخرین اخبار نفتی‌های پایتخت

باشگاه خبرنگاران: تمرینات تیم فوتبال نفت تهران پس از حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و بازگشت به ایران روز جمعه به تمرینات خود ادامه داده و برای دیدار عقب‌افتاده از هفته پنجم لیگ برتر مقابل استقلال تهران آماده می‌شود.

** تمرینات نفتی‌ها پشت درهای بسته
آخرین تمرین شاگردان علی‌‌رضا منصوریان پیش از دیدار مقابل استقلال تهران از ساعت 17:30 عصر فردا در ورزشگاه اختصاصی این تیم برگزار می‌شود و حضور خبرنگاران در این تمرین ممنوع است.

** اردوی نفت در هتل اوین
اعضای تیم فوتبال نفت تهران برای برگزاری اردوی پیش بازی مقابل استقلال تهران در هتل اوین مستقر می‌شوند.

** غیبت مبعلی مقابل تیم سابق
ایمان مبعلی هافبک طراح تیم فوتبال نفت تهران به دلیل تداوم دوران مصدومیت دیدار برابر استقلال تهران را از دست داد. وی که سابقه حضور در جمع آبی‌پوشان پایتخت را دارد نقش مهمی در 2 برد فصل گذشته نفت برابر استقلال ایفا کرد اما غیبت وی برای دیدار این فصل 2 تیم منصوریان را با مشکل مواجه کرده است.

گفتنی است مبعلی در دیدار هفته آینده نفتی‌ها مقابل ذوب‌اهن نیز نمی‌تواند شاگردان منصوریان را همراهی کند.

** تلاش نفت برای فرار از قعر جدول
نفت تهران که علی‌رغم جذب بازیکنان مطرح و تقویت خود در این فصل با عدم نتیجه‌گیری همراه شده و در رتبه پانزدهم لیگ برتر جای گرفته، امیدوار است با پیروزی برابر استقلال از قعر جدول جدا شده و جایگاه خود را در میانه‌های جدول تثبیت کند.

** 4 بازیکن نفت در لیست تیم امید
ارسلان مطهری، علی محسن‌زاده، رضا علیاری و محمد دانشگر از سوی محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید در لیست این تیم جهت شرکت در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا قرار گرفته‌اند مسابقاتی که از 8 تا 22 مهر در قطر برگزار می‌شود و تیم امید ایران در گروه دوم با عربستان و بحرین هم گروه است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: