جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 شهريور 1394     
بارها در خصوص کاستی های صنعت خوردو تذکر داده ایم

به گزارش نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام اخیر مدیر عامل سایپا در پذیرش کاستی ها و عذر خواهی از مشتریان را در شرایط کنونی صنعت خودرو کشور به فال نیک گرفته و انتظار می رود که سایر مدیران شرکتهای خودروساز این نوع حرکت ها را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

کماالدین پیرموذن در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : امید است حرکت اخیر مدیرعامل سایپا در قبول انتقادات و بها دادن به کرامت انسانها با توجه بیشتر به افزایش کیفیت و استاندارد خودروها و همچنین  برخورداری از تکنولوژی روز و افزایش بهره وری در این صنعت همراه شود و شاهد رفع مشکلات و کاستی ها در تولیدات داخلی باشیم.

وی با اشاره به فرهنگ مشتری مداری در میان خودروسازان بزرگ دنیا تصریح کرد : در شرایطی که به منظور جلب نظر مشتری و وجود برخی ایرادات در خودروها بسیاری از شرکتهای بزرگ خودروسازی دنیا اقدام به فراخوان برای رفع مشکلات و گاها عذرخواهی از مشتریان می کنند این حرکت باید سرلوحه مدیران و مسئولان کشورمان در این حوزه از صنعت قرار گیرد.

وی اظهار داشت :اگر امروز مصرف کنندگان داخلی انتقادی از خودروسازان می کنند و یا کمپینی تشکیل می دهند این حرکت آنها با هدف ورشکستگی خودروسازان داخلی یا مقابله با این صنعت نیست بلکه هدف انتقال کاستی ها و ایردات تولیدات داخلی به گوش خودروسازان است.

نماینده نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : از این رو حرکت مدیر عامل سایپا قابل تقدیر بوده و امید است که در ادامه این اقدام شاهد رفع موانع و مشکلات و ارتقاء سطح کیفیت و توسعه صادرات در این شرکت باشیم.

پیر موذن افزود : نمایندگان  و اعضای کمیسیون صنایع و معادن نیز بارها نسبت به وجود مشکلاتی در خودروهای داخلی و کیفیت در این بخش همواره اظهار نظر کردند هر چند خودروسازان نیز با وجود تحریم ها در جهت ارتقاء کمی و کیفی تولیدات تلاش نمودند اما انتقادات صورت گرفته نشان از آن است که همچنان کاستی های زیادی در این صنعت وجود دارد که باید رفع شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: