جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 شهريور 1394     
یک جنجال جدید دربازی پرسپولیس

مهر: این روزها از هرگوشه وکناری که خبری از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد، با جنجال و حاشیه مرتبط می شود. بعد از پنالتی نادرستی که در بازی سایپا علیه سرخپوشان اعلام شد و وضغ این تیم در پایین جدول رده بندی را مستحکم کرد، خبری دیگری در تابناک مبنی بر درگیری خونین در بازی تیم امید این باشگاه مقابل تیم عقاب منتشر شد.

تابناک ورزشی در این مورد نوشت: در تازه ترین گزارش جنجالی از تیم های پرسپولیس، دعوا ودرگیری در بازی دیروز نوجوانان این باشگاه مقابل تیم وحدت تهران در لیگ برترباشگاه های تهران است. این بازی که در زمین شماره دو شهید شیرودی تادقیقه ۸۰ با شکست دو بر یک قرمزها مقابل تیم نه چندان مدعی وحدت پیش می رفت، با اخراج دروازه بان پرسپولیس به جنجال کشیده شد. در این دقیقه کمک داور بازی با زدن پرچم به داور بازی اطلاع داد که گلر قرمزها با کتف و شانه خود به صورت بازیکن حریف کوبیده... داور هم بدون مکث کارت قرمز را بیرون کشید.

با این اخراج رحیم یوسفی سرمربی اسم و رسم دار پرسپولیس که در دهه ۶۰ عضوی از تیم رویایی پرسپولیس بود، دست به اعتراض شدید زد و بازی به جنجال کشیده شد. داور هم که شاهدان می گویند قضاوت بسیار ضعیف و پرانتقادی داشت، راهی جز اخراج سرمربی پرسپولیس نداشت و او را به بیرون زمین دعوت کرد اما رحیم یوسفی در اقدامی عجیب حاضر نمی شد از زمین خارج شود و در جای خود روی نیمکت جا خوش کرده بود!

داورها هم بعد از چنددقیقه به این نتیجه رسیدند که بازی را متوقف کرده و در وسط زمین، پایان مسابقه را اعلام کنند. وساطت کمک ها و چندتماشاگر در کنار والدین بازیکنان باعث شد یوسفی از تصمیمش منصرف شود. البته داور مسابقه سرمربی حریف را نیز بخاطر اعتراضاتش به سوت ها اخراج کرد و تیم وحدت را هم در این بازی ده نفره کرد!

گفتنی است نوجوانان پرسپولیس دقیقه ۸۶ بازدن گل مساوی بازی را به تساوی کشاندند و از شکست تلخ گریختند. جالب اینکه جنجال و زدوخورد توام با خونریزی هفته گذشته پرسپوایس و عقاب در رده امیدها هم در همین زمین شماره دو شیرودی اتفاق افتاد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: