جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 شهريور 1394     
ثبت نام نمایشگاه مطبوعات

فارس: سامانه ثبت‌نام نمایشگاه مطبوعات از امروز تا دوشنبه دوباره بازگشایی شد.

این سه روز فرصتی برای ثبت‌نام و به روز رسانی اطلاعات رسانه‌هایی است که تا قبل از مهر 93 به صورت دستی مجوز گرفته بودند و یا رسانه‌هایی که از ثبت‌نام جا مانده بودند.

همچنین برخی از رسانه‌ها تصمیمشان در انتخاب متراژ غرفه تغییر کرده است، بنابراین می‌توانند در این سه روز اطلاعات خود را اصلاح کنند. روابط‌عمومی سازمان‌ها نیز فرصت دارند تا در نمایشگاه مطبوعات برای تبلیغ فعالیت‌های خود درخواست اجاره غرفه بدهند.

هم‌اکنون حدود 500 رسانه مکتوب و دیجیتال در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که به تفکیک 100 موسسات مطبوعاتی و روزنامه‌، 50 هفته‌نامه، 120 ماهنامه، 25 خبرگزاری و 100 پایگاه خبری برای نمایشگاه مطبوعات ثبت‌نام کرده‌اند.

قرار است بعد از ثبت‌نام اولیه، رسانه ها از حیث دسته‌بندی و متراژ درخواست‌شده برای غرفه‌ پالایش شوند و امکان تغییراتی در صدور مجوز حضور آنها در نمایشگاه وجود دارد.

همچنین قرار است ماده 18 (ثبت و به نمایش گذاشتن اطلاعات رسانه در صفحه‌ای به نام تماس با ما یا درباره ما) برای پایگاه‌های خبری اجرا شود و هیئت نظارت بر مطبوعات بر حسن اجرای ماده 18 توسط پایگاه‌های خبری نظارت می‌کند.

در خصوص حضور رسانه‌های خارجی در نمایشگاه مطبوعات هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و روز یکشنبه اداره کل مطبوعات خارجی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد جلسه دارد تا تکلیف نحوه حضور آنها را مشخص کند.

احتمال دارد رسانه‌هایی که در ایران نمایندگی دارند در نمایشگاه مطبوعات حضور یابند و یا 20 روزنامه‌نگار سرشناس به نمایشگاه دعوت شوند و در پنل‌های تخصصی سخنرانی کنند.

رسانه‌های می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه http://www.e-rasaneh.ir مراجعه کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: