جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 شهريور 1394     
بودجه فدرال برای پروژه BRT ونکوور

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل فدرال (FTA) از بودجه 38.5 میلیون دلاری برای پروژه حمل و نقل اتوبوسی پر سرعت (BRT) جدید در ونکوور خبر داده است.

این سیستم BRT جدید که Vine نامیده می شود خدمات سریع تر و راحت تر را برای هزاران مسافر حمل و نقل عمومی در بلوار 4th Plain و خیابان Fort Vancouver Way فراهم می آورد.

وزیر حمل و نقل ایالات متحده، آنتونی فاکس گفت: "سیستم اتوبوسی BRT راهی تایید شده و موثر برای کاهش ازدحام، بهبود خدمات و تحریک رشد اقتصادی مخصوصا در جوامع رو به رشد مانند Clark County است."

سیستم Vine از 10 اتوبوس 18 متری جدید بهره می برد که ظرفیت مسافران مسیرهای اتوبوسی کنونی را تقریبا دو برابر خواهد کرد. هم چنین این اتوبوس ها در ایستگاه های جدیدی خدمات می دهند که به منظور سوار و پیاده شدن سریع تر و آسان تر مسافران مخصوصا سالمندان و افراد دارای معلولیت طراحی شده اند.

این پروژه رشد و توسعه مرکز ونکوور را در پی خواهد داشت و هم چنین روش حمل و نقل افراد برای رفتن به مراکز اداری و تحصیلی را تغییر می دهد. گمان می رود با افتتاح سیستم Vine، حمل و نقل اتوبوسی به حدود 5800 سفر در هر هفته افزایش یابد. این اتوبوس های پر سرعت در ساعات اوج شلوغی هر 10 دقیقه و در ساعت معمولی تر هر 15 دقیقه وارد ایستگاه خواهند شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: