جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 شهريور 1394     
آمادگی مراکز معاینه فنی برای خدمت رسانی در مهرماه

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،مدیرعامل ستاد معاینه فنی از اعلام آمادگی خدمت رسانی مراکز معاینه فنی به شهروندان در اوایل مهرماه خبرداد و تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به مهرماه، وارونگی هوا و تراکم ترافیک در نتیجه افزایش حمل و نقل خودروها اتفاق می افتد و ضروری است، شهروندان برای دریافت معاینه فنی خودروی خود به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

ولی الله آذروش در خصوص تعداد مراجعان خودروها از ابتدای سال 94 تاکنون به مراکز معاینه فنی گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 180 هزار خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه کردند که این تعداد بسیار کم و مراکز معاینه فنی ما با 30 درصد ظرفیت درحال فعالیت است، چراکه خودروهایی که مشمول معاینه فنی هستند، هنوز جهت دریافت معاینه فنی خودرو به این مراکز مراجعه نکردند.

وی با بیان اینکه دستور ویژه برای معاینه خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند از سوی شورای شهر و مسئولان شهری صادر شده، اظهار کرد: این دستورات باید اجرایی شود چرا که در صورت عدم مراجعه رانندگان خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند و به همین دلیل در سطح شهر ایجاد آلودگی می کنند، قانون و جریمه به صورت جدی اعمال می شود.

مدیرعامل ستادمعاینه فنی نرخ معاینه فنی را با کسر ارزش افزوده، حدود 9 هزار و 500 تومان دانست و گفت: زمان ساعات کاری مراکز معاینه فنی از 8 صبح تا 16 عصر است و در صورت افزایش مراجعه خودروها، ساعات کاری مراکز معاینه فنی افزایش خواهد یافت.

گفتنی است، مراکز معاینه فنی همچنان منتظر خودروهای فاقد معاینه فنی جهت دریافت برچسب و معاینه خودرو هستند تا ظرفیت خالی 70 درصدی خود را پر کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: