جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 26 شهريور 1394     
آخرین وضعیت جاده چالوس پس از سیلاب

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جاده چالوس پس از وقوع سیلاب و انسداد شب گذشته این محور، اظهار کرد: پس از انسداد این مسیر که به دنبال بارش باران و وقوع سیلاب رخ داد، شب گذشته با تلاش ماموران پلیس و پرسنل راهداری، این محور بازگشایی و تردد در آن از سر گرفته شد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین شب گذشته در محور هراز نیز مسدودیت به وجود آمده در محدوده «شنگله» با تلاش عوامل پلیس و راهداری، این محور در ساعت 30 دقیقه بامداد امروز صبح باز شد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر در محورهای تالش به آستارا در استان گیلان، اهر به تبریز در آذربایجان شرقی و محور گرمی به بیله‌سوار در استان اردبیل بارش باران گزارش شده است.

رحمانی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیک جاده‌های کشور مطلوب و روان است، از یک طرفه شدن محور چالوس به کرج از بعد از ظهر روز جمعه به منظور تخلیه بار برگشت خبر داد و افزود: طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده از ساعت 14 روز جمعه تردد از میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود و از ساعت 17 نیز تردد به صورت یک طرفه از مرزن آباد به سمت میدان امیرکبیر انجام خواهد گرفت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: