جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 شهريور 1394     
رونمایی از نرم افزار پلیس یار همراه

به گزارش خبرخودرو، سردار موسی امیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت نرم افزار پلیس یار همراه برای استفاده در تلفن همراه با سیستم عامل اندروید طراحی شده است.

وی افزود : مردم می توانند این نرم افزار را از شبکه بازار تهیه کنند.

جانشین فرمانده پلیس راه کشور تصریح کرد از این نرم افزار برای اطلاع رسانی وضع راه ها نحوه اخذ گواهینامه رانندگی و دریافت و پرداخت خلافی استفاده می شود.

امیری درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور افزود: هم اکنون در ورودی و خروجی های شهرهای زیارتی و سیاحتی و شهرهای شمال کشور ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم.

وی اظهار کرد: شهریور ماه جزو ماه‌های حساس در اجرای طرح ترافیکی در جاده‌های کشور است و دو مقطع تعطیلات نوروز و شهریور ماه به عنوان ماه‌های ویژه، جاده‌ها کنترل می‌شود.

جانشین فرمانده پلیس راه کشور گفت: در این ماه حجم سفرها و تردد در جاده‌های کشور افزایش چشمگیری می‌یابد که این کنترل‌ها باید افزایش یابد.

امیری افزود: در سال گذشته در شهریور ماه نزدیک به 1800 نفر کشته در سوانح ترافیکی در کشور رخ داد و 31 هزار نفر نیز مجروح شدند، که این امار اهمیت کنترل جاده ها در این ماه را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: به صورت میانگین روزانه در کشور بر اثر سوانح رانندگی 45 نفر جان خود را از دست می‌دهند اما در شهریور ماه در این چند سال به صورت میانگین روزانه 58 نفر کشته می‌شوند که این هشداری برای همه مسئولان و مردم و مسافران است.

جانشین فرمانده پلیس راه کشور افزود: در 5 ماه گذشته شاهد کاهش 7 درصدی تصادفات با همکاری مردم بودیم اما این کافی نیست و آن موضوعی که ما الان پیگری می‌کنیم این است که باید روند کاهشی شدت بیشتری پیدا کند و این با همکاری مردم امکان‌پذیر است.

وی گفت: امیدواریم این روزهای باقی مانده شهریور ماه را با همکاری مردم و تلاش‌های ماموران و ناظران به خوبی بگذرانیم.

امیری اظهار داشت: در برخی از محورهای استان گلستان و برخی استان‌های دیگر هم‌اکنون شاهد بارندگی و لغزندگی جاده‌ها هستیم که نیاز است مردم و رانندگان توجه بیشتری کنند و سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت کنند.

جانشین فرمانده پلیس راه کشور گفت: وضعیت راه‌ها براساس آخرین اطلاعات،در همه راه‌ها و شهرهای مسافرپذیر زیارتی، سیاحتی و به ویژه استان‌های شمالی در ورودی و خروجی شهرها ترافیک پرحجم است.

وی تصریح کرد: هر چه به هفته آینده نزدیک می‌شویم این ترافیک سنگین‌تر می‌شود و حساسیت ما بیشتر می‌شود و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: