جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 دی 1392     
انتقال برخی پروازهای مهرآباد به فرودگاه امام

 

 

مهر: علی محمد نوریان با اشاره به اینکه فرودگاه مهرآباد در حال حاضر ظرفیت جابه جایی 6 میلویون مسافر را دارد، گفت: اما در عمل این فرودگاه 4.9 میلیون مسافر را در سال جابه جا می کند که در حال مطالعه و بررسی افزایش ظرفیت این فرودگاه هستیم.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه مهرآباد 13 میلیون مسافر را جابه جا می کند، اظهار داشت: اگر رقم جابه جایی مسافر در فرودگاه مهرآباد این رقم باقی بماند، فرودگاه امام(ره) توسعه پیدا نمی کند، بنابراین در حال بررسی این موضوع هستیم تا برخی از پروازها را به فرودگاه امام(ره) منتقل کنیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه باید توانایی پذیرش پروازهای بیشتر را در فرودگاه امام(ره) ایجاد کنیم، بیان کرد: یکی از پیشنهادات ما این است که پروازهای کمتر از 500 کیلومتر در فرودگاه مهرآباد انجام شود اما برای پروازهای طولانی تر به فرودگاه امام منتقل شود.

نوریان با اشاره به اینکه فعلا این طرحها در حد پیشنهاد است و مشغول بررسی آنها هستیم، گفت: در فاز اول ظرفیت جابه جایی مسافر در فرودگاه امام خمینی(ره) باید به 20 میلیون مسافر، در فاز بعدی به 40 میلیون  مسافر و در فاز سوم به 90 میلیون مسافر برسد که لازمه آن افزایش پروازها به مقاصد مختلف از این فرودگاه است.

وی تصریح کرد: باید از مقصد تهران به مقاصد مختلف داخلی و خارجی با فاصله زمانی کم، برنامه پروازی داشته باشیم تا مسافران بتوانند از فرودگاه امام خمینی(ره) به نقاط مختلف دیگر پرواز داشته باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: