جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 شهريور 1394     
برچسب سرویس خودروی مدارس از سوی سازمان تاکسیرانی شهر تهران ارائه می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 در آستانه بازگشایی مدارس تدابیری جهت آماده سازی شبکه حمل و نقل عمومی منطقه اجرا می کند.

رضا زلفی معاون این حوزه گفت: به منظور رفاه حال شهروندان در نظر داریم نزدیک به 300 خودرو را برای سرویس دهی به دانش آموزان مدارس ساماندهی کنیم.

وی ادامه داد: به منظور آموزش رانندگان سرویس مدارس دوره های آموزشی تشکیل و به رانندگانی که موفق به گذراندن کلاس ها شوند برچسب سرویس خودروی مدارس از سوی سازمان تاکسیرانی شهر تهران ارائه می شود.

به گفته زلفی به منظور آماده سازی اتوبوس ها نیز ضمن انجام امور نظافتی و تعمیراتی، پایانه های مسافربری شهید سروری و شاهد نیز در حال پاکسازی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم مسافر در روز اول مهر اتوبوسها از ساعت 7 صبح به صورت فوق العاده به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه به جهت انجام فعالیتهای خط سفید در معابر منطقه بخش اعظمی از عملیات های ترافیکی در این معابر نسبت به سال گذشته کاهش یافته است تصریح کرد: طی طرح خط سفید عملیاتی همچون خط کشی معابر، تکمیل تابلوهای انتظامی و هدایت مسیر، پیوستگی خطوط عابر پیاده، بهسازی ایستگاه های حمل نقل و همسطح سازی معابر انجام شده و به همین دلیل نیز در راستای استقبال از مهر تنها عملیاتی که در جهت نگهداشت شهر نیاز به ساماندهی مجدد داشت اجرا شده است.

زلفی بیان کرد: در راستای این طرح خط کشی های قرمز رنگ در تقاطع ها احیاء و استوانه های ارتجاعی و بشکه های ترافیکی در تقاطع ها و جناغی های منتهی به مدارس نیز تعویض شده است.

همچنین20 کیلومتر خط کشی صورت گرفته که از جمله آن می توان به احیاء خط کشی های بلوک عابر پیاده در مقابل تعدادی از مدارس و خط کشی زمینهای بازی و صف در 10 مدرسه اشاره کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: