جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 شهريور 1394     
فوتبالیستی که پیک موتوری شد!

مهر: برنامه این هفته نود با نظرسنجی پیامکی بهترین کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بعد از انقلاب اسلامی روی آنتن رفت. برای این نظرسنجی پنج گزینه محمد پنجعلی، علی دایی، احمدرضا عابدزاده، سیروس قایقران و جواد نکونام در نظر گرفته شده بود.

بعد از پخش خلاصه بازی ایران با هندوستان، گزارشی انتقادی از نحوه برگزاری جام حذفی و مقایسه آن با مدل خارجی‌اش در کشورهای اروپایی پخش شد؛ جامی که از ۶۴ بازی ممکن، فقط ۲۱ مسابقه از آن به خاطر برنامه ریزی نامناسب برگزار شد.

فردوسی پور بعد از پخش این آیتم، درگذشت مادر محمد بنا سرمربی پیشین تیم کشتی فرنگی ایران را تسلیت گفت و تاکید کرد که جای بنا در مسابقات جهانی کشتی خالی بود.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر روی خط برنامه نود آمد و درباره مشکلات و نقاط ضعف این مسابقات صحبت کرد. به گفته تاج فینال جام حذفی بیست هشتم یا بیست و نهم اردیبهشت در خرمشهر برگزار خواهد شد.

در بخشی از این برنامه، پرونده ای درباره تیم هایی که در سال های گذشته به لیگ برتر صعود کردند و سرنوشت بازیکنان پس از فروش امتیاز تیم پخش شد. مصاحبه ای با بازیکنان تیم فوتبال سپاهان نوین انجام شد که اکثر آنها پس از فروش امتیاز تیم از فوتبال زده شدند و رو به شغل‌های نامناسب آوردند از جمله کار در پیک موتوری!

مسعود رضاییان مدیرعامل پیشین باشگاه فولاد روی خط تلفنی آمد و درباره اتفاقی که برای سپاهان نوین افتاد، گفت: آن سال ما (فولاد خوزستان) خریدار بودیم مانند همه خریداران دیگر و تقصیری در سرنوشت بازیکنان سپاهان نوین نداشتیم چون تصمیم گیرنده نبودیم.

همچنین پرتاب سنگ به داخل زمین در جریان برگزاری دیدار خیبر خرم آباد و آلومینیوم و شکستگی سر بازیکن آلومینیوم هم از دیگر آیتمهای برنامه این هفته بود. مدیران عامل هر دو باشگاه هم روی خط برنامه آمده و توضیحاتی ارائه کردند.

بیش از یک میلیون و و پانصد هزار نفر در نظرسنجی برنامه نود شرکت کردند که ۳۸ درصد به علی دایی و ۳۳ درصد به احمدرضا عابدزاده رای دادند تا دایی به عنوان بهترین کاپیتان تیم ملی بعد از انقلاب انتخاب شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: