جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 شهريور 1394     
گل نخوردن درامارات، مهم‌تر است

تسنیم: پیام صادقیان در خصوص دیدار برگشت تیمش برابر الاهلی امارات اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم، ولی برای این مسابقه بمب انگیزه هستیم، چرا که می‌دانیم ایرانی‌ها از ما انتظار برد دارند. ما برای این مسابقه و کسب پیروزی اصلاً ناامید نیستیم و از مردم ایران هم می‌خواهیم که برای موفقیت نفت دعا کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا با توجه به نتیجه بازی رفت، کار شما برای صعود به مرحله بعدی سخت نیست؟»، تأکید کرد: طبیعتاً کار ما سخت است، چون در زمین خودمان شکست خوردیم. البته آن نتیجه در حالی رخ داد که الاهلی به هیچ عنوان مستحق برد نبود و نسبت به ما برتری نداشت. تیم الاهلی در بهترین حالت باید در تهران مساوی می‌گرفت. تیم ما از لحاظ فنی چیزی از الاهلی کمتر ندارد و مطمئن باشید بهترین بازی را انجام خواهیم داد.

صادقیان در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: باید در دیدار برگشت مقابل الاهلی باهوش و حرفه‌ای بازی کنیم. در وهله اول گل نخوردن مهم‌تر از گل زدن است. باید روی کارهای دفاعی تمرکز داشته باشیم و فرصت‌ها را هم به سادگی از دست ندهیم. اگر گل نخوریم، قطعاً می‌توانیم دروازه الاهلی را باز کنیم. امیدوارم در نهایت این مسابقه را با برد پشت سر گذاشته و الاهلی را در خانه‌اش حذف کنیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: