جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 خرداد 1393     
بازدید پروژه های سرمایه ای منطقه 9

به گزارش شهرداری نیوز،با حضور دکتر علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران و هیئت همراه ، مهندس سیدعلیرضا حسینی شهردار منطقه 9 ، مهندس خبازها قائم مقام و دیگران مدیران این منطقه ، از پروژه های سرمایه ای شهرداری منطقه 9 بازدید و نخستین جلسه پایش بین منطقه و شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

بازدیدهای عملیاتی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از 12 پروژه بزرگ ستاد پیشگیری و مدیریت بحران، مجموعه فرهنگی شهید دستغیب، مجموعه فرهنگی ورزشی کوثر، پادگان جی و ادامه بزرگراه یادگام امام (ره) در محدوده منطقه ، سرای محله امام زاده عبدالله، آستان مقدس امام زاده عبدالله، پایانه تاکسیرانی شمشیری، گرمخانه ، مجموعه فرهنگی ورزشی مهرآباد و ... در منطقه 9 انجام شد و پس از آن نخستین جلسه مشترک پایش بین منطقه و شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه پایش بین منطقه و شورای اسلامی شهر تهران ، مهندس حسینی شهردار منطقه 9 از توجه ویژه دکتر دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به مناطق کم برخوردارتر تقدیر و تشکر کرد و گفت: پیگیری و توجه ویژه این کمیسیون در این رابطه ستودنی است.

وی افزود: جلسه پایش ، سبب ارتقا بخشی وضعیت بودجه ای منطقه خواهد شد و به مدیریت شهری منطقه در راستای پیشبرد اهداف خود کمک شایانی می کند.

در ادامه این جلسه نیز گزارشی از وضعیت منطقه و پروژه های مورد بازدید ارائه شد و از سوی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص این پروژه ها جمع بندی شد.

دکتر دبیر در این جلسه با اشاره به ضرورت راه اندازی دبیرخانه دائمی پایش کل برنامه بیان داشت: شهرداری تهران در این مرحله باید به طور مشخص احکام مربوط به بخش های مختلف را در شهرداری تفکیک کند و در نشست بعدی گزارشی از روند کار را در اختیار کمیته پایش شورا قرار دهد.

رییس کمیته پایش شورای اسلامی شهر تهران افزود: ما باید روی ساختار دبیرخانه پایش شهرداری و کمیته پایش شورا به جمع بندی نهایی برسیم و نظام نامه اجرایی برنامه را مشخص کنیم.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا انتهای خردادماه این جمع بندی نهایی به کمیته پایش ارائه شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: