جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 شهريور 1394     
بازتاب گسترده اخراج دژاگه در قطر

مهر: قضاوت داور دیدار تیم‌های العربی و الوکره در هفته نخست لیگ ستارگان قطر آنقدر پر بحث بود که رسانه‌های این کشور اعتراضات درباره تصمیمات این داور را بازتاب داده‌اند. جنجالی‌ترین صحنه این بازی در دقیقه ۷۱ رخ داد؛ جایی که اشکان دژاگه بازیکن ایرانی تیم العربی به خاطر حرکتی که مستحق کارت قرمز نبود، با تصمیم داور از زمین مسابقه اخراج شد.

این تصمیم با اعتراض باشگاه العربی همراه بود و مسئولان این باشگاه بعد از پایان بازی درخواست بخشش کارت قرمز اشکان را داده‌اند. روزنامه «الرایه» با انعکاس درخواست «احمد مبارک الشافی» یکی از مسئولان العربی نوشت: «پاک کردن کارت قرمز دژاگه یک امر طبیعی است و عدالت را محقق می‌کند همانطور که فدراسیون فوتبال کارت قرمز «نذیر بالحاج» بازیکن الجزایری السد را قبل از بازی با الجیش در نیمه نهایی امیرکاپ بخشید و نذیر در آن مسابقه بازی کرد و در نهایت السد برنده هم شد.»

همچنین روزنامه الشرق با تیتر «عصبانیت و اعتراض در العربی به خاطر اخراج اشکان» به این موضوع پرداخته و تاکید کرده است که این باشگاه به خاطر اشتباه داور در دادن ۵ کارت زرد و یک کارت قرمز به بازیکنان العربی درخواست بخشش دژاگه را داشته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: