جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 شهريور 1394     
پاسخ باقری درباره درگیری با بازیکن پیکان

تسنیم: کریم باقری درباره درگیری‌ روز گذشته‌اش با صادق بارانی بازیکن پیکان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، شرایط پرسپولیس، بحث پیشنهاد فدراسیون کرواسی به برانکو و ... صحبت کرد.

چه اتفاقی افتاد که با بازیکن پیکان درگیر شدید؟

تصور من در آن لحظه این بود که قرار است درگیری پیش بیاید و به همین دلیل جلو رفتم تا مانع درگیری شوم. البته کارم اشتباه بود و نباید این کار را می‌کردیم. به خاطر اینکه فکر می‌کردم قرار است دعوا رخ دهد جلو رفتم اما متاسفانه درگیری دیگری پیش آمد. شنیدم صادق بارانی بازیکن حریف اعلام کرده کریم باقری هر چه از دهانش در آمده به من گفته است. من شهامت دارم که واقعیت را بگویم. در آن صحنه خطاب به این بازیکن پیکان از الفاظی چون «برو عقب، گمشو، خفه شو» استفاده کردم نه چیز دیگری. درست است که نباید این حرف‌ها را می‌زدم ولی حرف بدی هم نزدم که «بارانی» در مورد آن صحبت کرده است.

ولی این بازیکن مدعی شده حرف‌های بدی به او زده‌اید.

اصلا اینطور نیست. اگر این آقا ناراحت شده است، شهامت دارم که عذرخواهی کنم اما اینکه گفته باقری هر چه از دهانش درآمده گفته است، صحت ندارد.

بگذریم، بحث پیشنهاد فدراسیون کرواسی به برانکو به کجا رسید؟

برانکو زنده است و می‌توانید این سوال را او نیز بپرسید. او گفته پیشنهاد رسمی ندارد.

هدف‌گذاری پرسپولیس بیشتر روی جام حذفی است یا لیگ برتر؟

هم لیگ برتر و هم جام حذفی اولویت‌های ما هستند اما همانطور که می‌دانید جام حذفی راه آسانی برای رسیدن به کسب سهمیه آسیا است. با این وجود همه تلاش‌مان را می‌کنیم که هم در لیگ برتر و هم حذفی به هدف‌مان برسیم.

 از نظر شما مهمترین مشکل این روزهای پرسپولیس چیست؟

پرسپولیس مشکل خاصی ندارد و تنها بحث مطالبات بازیکنان است که باشگاه باید آن را بدهد. پرسپولیس دغدغه دیگری ندارد و از سرمربی تیم هم می‌توانید سوال کنید و متوجه شوید پرسپولیس مشکل دیگری ندارد. اگر مسئله مالی تمرکز بازیکنان را به‌هم نزند، تیم می‌تواند با شرایط بهتری پیش برود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: