جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 شهريور 1394     
افتخارمی‌کنم سه ملی‌پوش داریم

مهر: برانکو ایوانکوویچ ظهر امروز و بعد از حضور در جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره برد مقابل پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتظار چنین مسابقه سختی را داشتم. می دانم جام حذفی سختی های خاص خودش را دارد و بازی در این تورنمنت دشوار است زیرا تک بازی است و تیمها چیزی برای از دست دادن ندارند.

وی افزود: پیکان تیم خوبی بود و به خاطر همین انتظار بازی غیر منتظره‌ای را داشتیم. مسئله بعدی این است که بازیکنانی که از اردوی تیم ملی بر می گردند، چند روز نیاز دارند تا با شرایط باشگاه تطبیق یابند چون این دو تیم دو برنامه مختلف تمرینی و مسابقه‌ای دارند. بازیکنان ملی ما هم یک روز قبل از بازی با پیکان به ما ملحق شدند. به همین دلیل از پیروزی خیلی راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص موقعیت‌سوزی سرخپوشان، اظهار داشت: این مساله من را خوشحال می‌کند زیرا ما شانس‌های متعددی بدست می‌آوریم و شانس می‌سازیم. طبیعی است که مرحله بعد نگران‌کننده است، اما مساله‌ای که باید به آن تاکید کنیم این است که ما درصد به ثمر رساندن گل‌ها را افزایش دهیم. من باز هم البته روی این مساله تاکید دارم که بازیکنان ما تنها یک روز قبل از بازی به ما اضافه شدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس برخلاف بازی های گذشته زیبا بازی نکرد اظهار داشت: پیکان تیمی باسازماندهی خوب بود و بازی منسجمی را از خود به نمایش می گذاشت. از طرفی دیگر نیمی از بازیکنان ما در اردوی تیم ملی بودند و مدتی آنها را در اختیار نداشتیم. البته باز هم تاکید می کنم که برنامه تمرینی تیم ملی با تمرینات باشگاه متفاوت بود و زمانی طول می کشد تا بخواهند بازیکنان هماهنگ شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: هنگامی که ما تیم های بزرگ را با هم مقایسه می کنیم همه تیم ها وقتی بازیکنان تیم ملی شان به تمرینات باز می گردند به آنها زمان می دهند.

برانکو درخصوص اظهارات مهدی طارمی که گفته بود برانکو چون من را دوست دارد به من گیر می دهد تصریح کرد: من همه بازیکنانم را دوست دارم. من بارها این مسئله را گفته ام که با کار کردن با آنها لذت می برم. البته این مسئله را باید بگویم که من روی طارمی کار می کنم چون او پتانسیل بالایی دارد و می تواند که از حداکثر توانش استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با تشویق علی علیپور و آیا اینکه حضور او در زمین به خاطر این تشویق ها بود گفت: علیپور در تمرینات بسیار خوب کار می کند و تقریبا در تمام بازی های ما به میدان رفته است. من برای هواداران احترام قائل هستم اما برای بازی در زمین برنامه داریم و علیپور بازیکنی است که می تواند توانایی اش را در زمین به نمایش بگذارد و تغییر مثبتی در روند تیم داشته باشد. او عناصر هجومی تیم را تقویت می کند و از دارا بودن این چنین بازیکنی خوشحالیم. در حال حاضر مسئله این است که او در یک زمانی خیلی عالی بازی می کند و این بازیکن می تواند آینده خوبی داشته باشد.

وی در رابطه با عملکرد تیم ملی فوتبال ایران گفت: افتخار می کنم که سه بازیکن در تیم ملی داریم؛ رضاییان، طارمی و عالیشاه. اما انتظار من این است که در آینده ملی پوشان بیشتری داشته باشیم و قطعا این مسئله به نفع تیم ملی ایران خواهد بود. رامین رضاییان در تیم ملی خیلی عالی کار می کند هم مهدی طارمی و هم امید.

برانکو که نام رامین رضاییان را رحمان رضایی تلفظ کرد گفت: بازیکنانی که واقعا تلاش می کنند را من دوست دارم. بازیکن خوب خوب است هم رامین رضاییان هم طارمی و هم عالیشاه.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: