جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 شهريور 1394     
آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال

مهر: بلاتکلیفی وضعیت نیمکت تیم ملی فوتسال ایران همچنان ادامه دارد و کمیته فوتسال هنوز سرمربی ایران را انتخاب نکرده است. این در حالی است که در روزهای گذشته مذاکراتی برای انتخاب سرمربی جدید بین علی کفاشیان و سید رضا افتخاری صورت گرفته است و به نظر می‌رسد دو طرف روی نام محمد ناظم الشریعه به توافقات اولیه رسیده‌اند ولی هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است.

ناظم الشریعه که یکی از دستیاران خسوس کاندلاس در تیم ملی بود و سرمربی تیم امید هم هست، با تایید این مذاکرات اعلام کرده که حتی حاضر است به صورت موقت روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

کمیته فوتسال همچنین به علی صانعی سرمربی پیشین تیم ملی پیشنهاد پست مدیر فنی تیم ملی را داده و از وی خواسته است تا در این سمت به ناظم الشریعه کمک کند. همچنین محمد هاشم زاده هم یکی از افرادی است که در کادر ناظم الشریعه قرار خواهد داشت.

نکته عجیب اینجاست که کمیته فوتسال به فردی پیشنهاد مدیریت فنی را داده که خودش در کمیته فنی و توسعه فوتسال عضویت دارد. صانعی در کنار عباس ترابیان و مصطفی عمادی در کمیته فنی کار کرده و بعید به نظر می‌رسد به خاطر حضورش در این کمیته، در تیم ملی حضور یابد.

از سوی دیگر عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه بعد از منتفی شدن حضور وحید شمسایی و خسوس کاندلاس در تیم ملی اعلام کرده بود «سرمربی جدید تیم ملی، شرایط دشواری را برای آماده سازی تیم ملی پیش رو دارد. به همین علت معتقدم باید فردی باتجربه و بین المللی هدایت این تیم را برعهده گیرد تا تیم ملی بتواند نتایج قابل قبولی را در رقابت های جام ملت های آسیا به دست آورد.» صحبتی که نشان می‌دهد ناظم الشریعه از نظر کمیته فنی گزینه سرمربیگری نیست.

مذاکرات افتخاری و کفاشیان در حالی پیش می‌رود که کمیته فنی و توسعه در جریان این مذاکرات قرار ندارد. پیش از این علی کفاشیان انتخاب سرمربی تیم ملی را به نظر کمیته فنی مشروط کرده بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: