جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 خرداد 1393     
کاهش 7 دقیقه ای زمان سفر با خط یک BRT

به گزارش شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از کاهش 7 دقیقه ای زمان سفر با اتوبوس خط تندرو به مقصد خیابان تهرانپارس به خیابان آزادی خبر داد.

کامران اخباری با اعلام این مطلب افزود: با انسداد تقاطع خیابان نامجو به خیابان انقلاب زمان سفر با اتوبوس خط یک اتوبوس تندرو به مدت هفت دقیقه کاهش یافت.

به گفته وی، هدف از اجرای این پروژه استفاده هرچه بیشتر شهروندان ازسیستم حمل و نقل عمومی و افزایش ایمنی عابران بوده است.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 تصریح کرد: برای اجرای این طرح نیاز به جابه جایی دوربین طرح ترافیک ضلع غربی پل چوبی داشتیم که با پیگری با شرکت کنترل ترافیک این دوربین ها به زیر پل روشندلان منتقل شد.

اخباری به دیگر اقدامات انجام شده توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اشاره کرد و افزود: مهمترین محورهایی که اصلاح هندسی در آنها انجام شده تقاطع خیابان شهید بهشتی به خیابان شهید مفتح، تقاطع خیابان بهار شیراز به خیابان  سهرودی، تقاطع خیابان شهید مفتح و خیابان عطارد، تقاطع خیابان نقدی به خیابان مفتح، تقاطع خیابان نقدی به خیابان علی اکبری و تقاطع سبلان به بزرگراه امام علی (ع) است.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح اصلاح هندسی روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات است، تصریح کرد: این طرح باعث ایمن سازی و ارتقاء سطح کیفی این تقاطع می شود و علاوه بر تامین حداکثری رضایت شهروندان، نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی سطح منطقه با توجه به آمار بالای عبور و مرور وسایل نقلیه دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: