جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 شهريور 1394     
روزنامه 'خبرجنوب' رکورد زد

نخستین شماره این روزنامه به صاحب امتیازی،مدیرمسوولی و سردبیری حسین واحدی پور اول مهرماه 1358 در شیراز چاپ و توزیع شد. حسین واحدی پور با برخورداری از 55 سال سابقه مطبوعاتی اکنون افزون بر روزنامه خبر جنوب، روزنامه خبر ورزشی،روزنامه خبر بین الملل،روزنامه توریسم،هفته نامه کتاب هفته خبر،ماهنامه ادبی نوشتا،خبرگزاری خبرآنلاین و پایگاه خبری-تحلیلی توریسم آنلاین را مدیریت می کند.

به همین مناسبت امروز این روزنامه یک ویژه نامه 32 صفحه ای منتشر کرد.

مدیر موسسه بین المللی مطبوعاتی خبر در این ویژه نامه ، با تأکید بر اینکه در طول 36 سال انتشار روزنامه خبر جنوب انعکاس سریع اخبار با رعایت صداقت و امانت، در سرلوحه کار قرار داده، آن را یکی از دلایل موفقیت و استقبال مردم از این روزنامه دانست.

حسین واحدی پور افزود: انتشار 10 هزار شماره روزنامه بدون حتی یک شماره تعطیلی با مشکلات عدیده ای که طی سال های انتشار با آن مواجه بوده ایم کار آسانی نبوده و نیست.

وی همچنین به انتشار روزنامه خبرجنوب درایام نوروز در طی18 سال اخیر اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به روزهای حساس و تعطیلات طولانی سال نو، مردم کشور اشتیاق فراوانی به کسب خبر و آگاهی از مسائل روز دارند که روزنامه خبرجنوب با درک این حساسیت هر ساله در تمام ایام تعطیلات نوروز از یکم فروردین تا روز14 فروردین به عنوان تنها روزنامه کشور انتشار خود را ادامه داده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: