جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 شهريور 1394     
آموزش چهره به چهره تفکیک پسماند از مبدا در منطقه 5

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 گفت: همزمان با اجرای طرح کمپین آسمان آبی و زمین پاک دوره‌های آموزش چهره به چهره شهروندان در خصوص پسماند بصورت محله‌ای آغاز و در حال اجرا است.

رضا مددی عنوان کرد: الگو سازی صحیح مصرف و استفاده بهینه از پسماندها از اهداف اجرایی آموزشهای چهره به چهره است و با افزایش آموزش‌های شهروندی، در خصوص تفکیک از مبدا پسماندهای شهری مشارکت مردم به سطح قابل قبولی رسیده است.

وی تصریح کرد: در این طرح آموزشگران بازیافت با آموزش و آشنایی شهروندان با مقوله بازیافت، ارائه اطلاعات لازم در خصوص نحوه تفکیک پسماند، توزیع بروشورهای آموزشی و کیسه‌های رنگ آبی مخصوص جمع آوری پسماند خشک، آموزشهای بازیافت مواد را ارائه می‌کند.

مددی در خصوص توزیع مخازن پسماند عنوان کرد: با هماهنگی به عمل آمده هزار و 744 مخزن در سطح محلات توزیع شده است و در حال حاضر بخش عمده‌ای از خانوارها و مراکز تجاری و اداری تحت آموزش مدیریت پسماند قرار گرفتند.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 در پایان گفت: کیسه‌های مخصوص تفکیک پسماند در یک روز مشخص و طبق برنامه هفتگی با ماشین‌های بازیافت از محله‌ها جمع‌آوری و توضیحات تکمیلی به شهروندان ارائه می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: