جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 شهريور 1394     
قاسمی باحضور دررده‌بندی المپیکی شد

فارس: در ادامه مسابقات چهار وزن سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ساعت 21:30 شب گذشته (شنبه) به وقت ایران در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده است، علیرضا قاسمی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان که با شکست در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل قهرمان آمریکایی جهان و المپیک از حضور در نیمه‌نهایی بازمانده بود با حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت که با پیروزی در این گروه با حضور در دیدار رده بندی موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

در وزن 74 کیلوگرم که 42 کشتی‌گیر حضور دارند، علیرضا قاسمی در دور اول با نتیجه 12 بر یک مقابل کارملو لومیا از ایتالیا به پیروزی دست یافت. وی در دور دوم نیز با نتیجه 4 بر 4 یوگنی ندالکو از مولداوی را شکست داد راهی دور بعد شد. قاسمی در این مرحله نیز با نتیجه 3 بر 2 جامبر کولاشویلی، نفر پنجم جهانی 2014 و نفر سوم بازی‌های اروپایی از گرجستان گذشت و راهی یک‌چهارم نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر مغلوب جردن باروس، قهرمان آمریکایی جهان و المپیک شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند که با توجه حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز و سهمیه المپیک در گروه بازنده‌ها تلاش کند.

قاسمی در این گروه با نتیجه 8 بر 3 از سد کریستیان برزوزوفسکی از لهستان گذشت و علاوه بر حضور در دیدار رده‌بندی پنجمین سهمیه المپیک را برای ایران به ارمغان آورد. وی برای کسب مدال برنز با انور گدویف از روسیه مبارزه خواهد کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: