جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 شهريور 1394     
رکود بازار خودرو را نمی توان به شبکه های اجتماعی نسبت داد

رکود بازار خودرو را نمی توان به شبکه های اجتماعی نسبت داد

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص فراخوانی که اخیراً در فضای مجازی با موضوع نخریدن خودروی داخلی به راه افتاده، گفت: مقاومت منفی و تصمیم گیری مردم در این ارتباط، به بی  توجهی و کم توجهی دولت های گذشته و دستگاه های تصمیم گیر به صنعت خودرو بر می گردد.

سید محمد بیاتیان افزود: رکود موجود در بازار خودرو را نمی توان به طور کامل به شبکه های اجتماعی نسبت داد، بلکه مردم منتظر هستند تا ببینند بعد از نهایی شدن توافق چه می شود و همین موضوع، ریسک خرید خودرو را در میان مردم بالا برده است. 

وی با اشاره به این که اگر قیمت خودرو به جای شورای رقابت در حاشیه بازار تعیین شود، این موضوع می-تواند در واقعی شدن قیمت مؤثر بوده و در کاهش مسائل و مشکلات موجود در خصوص قیمت خودرو تأثیرگذار باشد، اظهار کرد: تا زمانی که پراید 20 میلیون تومانی مشتری داشته باشد، سازنده آن دیگر به فکر ارتقای کیفیت محصول خود نمی افتد.

بیاتیان با بیان این که تا هنگامی که خودرو بر اساس عرضه و تقاضا قیمت گذاری نشود، نمی توان انتظار داشت کیفیت خودرو تقویت شود، تصریح کرد: نباید صنعت مهم خودروسازی را به حال خود رها کنیم تا این صنعت وارد حاشیه شود، چرا که آسیب به صنعت خودرو، آسیب به اشتغال و تولید ملی است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با تأکید بر لزوم ارتباط با خودروسازهای معتبر جهان و ورود تکنولوژی و استفاده از دانش آن ها برای ارتقای کیفیت خودروهای تولید داخل، خاطرنشان کرد: به این وسیله می توان از میزان نارضایتی مردم نسبت به کیفیت خودروهای داخلی کاست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: