جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 شهريور 1394     
به طور متوسط هر سرای محله امسال 10میلیون تومان اعتبار دریافت کرده است

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران با تاکید بر اینکه سراهای محله با هدف ارایه خدمات مختلف فرهنگی– اجتماعی به شهروندان پایتخت به صورت متنوع و خلاقانه پایه ریزی شده اند، گفت: باید اعلام کنم که هر سرای محله به طور متوسط در سال جاری 10میلیون تومان اعتبار از سوی مدیریت شهری تهران دریافت کرده است.

ناصر امانی ،با بیان اینکه هم اکنون در سطح شهر تهران تعداد 374 سرای محله در حال ارائه خدمات به ساکنان محلات در تمامی نقاط شهر هستند، افزود: در ردیف های بودجه امسال شهرداری تهران؛ 5 میلیارد تومان برای کمک به سراهای محلات پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری هایی که از همکاران در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران داشتیم، مطلع شدیم که طرح تقسیم این بودجه نیز آماده و در قالب تفاهم نامه ای که با مناطق و سراهای محلات منعقد می شود، نسبت به واگذاری آن به تمام محلات اقدام می شود.

امانی با بیان اینکه خوشبختانه در روند خدمت رسانی سراهای محله به شهروندان تهرانی تاکنون مشکل و خللی درخصوص کمبود بودجه وارد نشده است، خاطرنشان کرد: به مناطق 22گانه شهرداری پایتخت توصیه شده است که بودجه لازم را به سراهای محله اختصاص دهند تا فعالیت های جاری آنها مختل نشود.همچنین اعتبار نهایی پس از تشکیل هیات رییسه و انتخاب مدیر محله به آنها اختصاص م یابد.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران در پایان درخصوص نظارت بر بودجه سراهای محله نیز گفت: روند نظارتی در این رابطه بر اساس فرآیندهای مدیریتی در سطح نواحی مناطق 22 گانه شهرداری تهران پیش بینی و تعریف شده که بر این اساس رئیس اداره اجتماعی نواحی، معاونت اجتماعی منطقه و دبیرخانه ستاد مدیریت محله نظارت و اقدام لازم را اعمال می کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: