جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 شهريور 1394     
مشکل جایگزینی مینی بوس های اسقاطی ادامه دارد

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور گفت : با وجود اینکه بیش از 2 هزار دستگاه مینی بوس فرسوده در سال جاری اسقاط شده است اما تا این لحظه اقدام چندانی در راستای خودرو جایگزین آنها صورت نگرفته است.

غلامرضا غضنفری در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به آمار بالای مینی بوس های فرسوده کشور  افزود : در حال حاضر مهمترین موانع در جریان نوسازی ناوگان مینی بوسرانی کشور کمبود منابع مالی و عدم ارائه تسهیلات است که تاکنون اجرایی نشده است.

وی تصریح کرد : در شرایط فعلی مشکل اصلی نوسازی نوگان مینی بوسرانی صرفا کمبود خودروی جایگزین نیست بلکه عمده ترین مانع عدم اختصاص تسهیلات است به طوری که تسهیلات بلاعوضی را که مقرر بوده ارائه شود نیز حدف شده است.

وی خاطر نشان کرد : متاسفانه تاکنون در راستای نوسازی و جایگزین نمودن ناوگان مینی بوسرانی کشور هیچ اقدام اجرایی صورت نگرفته است.

وی در ادامه به عمر 20 ساله مینی بوس های فعال در کشور اشاره کرد و اظهار داشت : قطعا با نوسازی  مینی بوس فرسوده در کشور هزینه های دولت در مصرف سوخت کاهش یافته و از آلودگی هوای ناشی از تردد مینی بوس هایی با این میزان عمر بالا کاسته خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور تاکید کرد : اتحادیه مینی بوس رانی کشور خواستار همکاری جدی و فوری  دستگاهها و رفع سریع تر مشکلات متقاضیان طرح اسقاط مینی بوس های فرسوده است.

غضنفری خاطر نشان کرد : انتظار می رود  هر چه سریعتر حرکت های جدی تری در خصوص نوسازی ناوگان مینی بوسرانی صورت گیرد تا شاهد مشکلات بیشتری در این زاستا نباشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: