جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 شهريور 1394     
تسهیل دسترسی بزرگراه امام علی(ع) به شرق پایتخت تا پایان سال

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 8 با اشاره به تسهیل دسترسی بزرگراه امام علی(ع) به منطقه 8 تا پایان سال، گفت: توسعه پایانه اتوبوس علم و صنعت نیز از پروژه هایی است که آماده افتتاح است.

بهمن نوری بیان کرد: از دیگر پروژه های شاخص در دست اجرا توسعه پارکینگ های طبقاتی در سطح منطقه 8 به منظور آسایش و راحتی خیال شهروندان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اصلاح هندسی رویه متعارف حوزه ترافیک در منطقه است، ادامه داد: با نیازسنجی های صورت گرفته رفع گره های ترافیکی منطقه در حال انجام است. به عنوان نمونه به دلیل اینکه چهارراه تهرانپارس مبادی ورودی شهر تهران از سمت شرق است، گره کور ترافیکی در این محدوده باعث مزاحمت شهروندان شده که طرح های نهایی در این باره انجام شده و تا چند ماه آینده این اصلاحات اعمال می شود.

شهردار منطقه 8 در خصوص ساماندهی پایانه های اتوبوس هم تاکید کرد: تمامی تسهیلات لازم برای سفر های درون شهری آماده شده به طریقی که توسعه پایانه اتوبوس علم و صنعت از جمله پروژه هایی است که آماده افتتاح است؛ چراکه این پایانه برای یک سلسله استانداردها از لحاظ فیزیک، فضا و تسهیلات رفاهی مردم باید مهیا باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: