جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 آذر 1392     
بزرگ‌ترین پل عبور و مرور غیر خودرویی کشور تا 3ماه دیگر به بهره برداری می رسد

به گزارش شهرداری نیوز ، مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد از بهره برداری پل طبیعت به عنوان بزرگ‌ترین پل عبور و مرور غیر خودرویی کشور تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: سازه این پل 9 هزار تنی به طور کامل ساخته شده است. 

حجت اله ملاصالحی با بیان اینکه رنگ آمیزی پل نیز به طور کامل انجام شده است، اظهار کرد: رنگ آمیزی این پل در ابعاد 19 هزار متر مربع و به صورت سه لایه انجام شده است.

وی سپس به کف پوش های کف پل پرداخت و خاطرنشان کرد: نصف این کف پوش ها در این پل سه طبقه نصب شده است.همچنین فعالیت های مربوط به فاز تکمیلی، برق و تاسیسات و نورپردازی نیز از جمله اقداماتی است که در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با تاکید بر این نکته که یکی از مهمترین اقداماتی که بر روی پل انجام شده ، بحث ایمنی است، اظهار کرد:  برای این پل به دلیل ارتفاع 40 متری که دارد، به اقدامات ایمنی نیازمند بود که این اقدامات به طور کامل انجام شده است. به طوری که حفاظ ایمنی دو کیلومتری روی پل تکمیل شده است.

حجت اله ملاصالحی تصریح کرد: پل طبیعت اتصال پهنه غربی و شرقی اراضی عباس آباد را بین بوستان‌های آب و آتش و آیت الله طالقانی برقرار می‌کند و با توجه به شاخصه‌های طراحی، سازه و کاربری به یکی از نماد‌های جدید شهر تهران مبدل می شود که در حوزه گردشگری شهری و توسعه فضاهای فرهنگی و تفریحی تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.

وی با اشاره به احیای مسیرهای دستری به این دو بوستان اضافه کرد: مسیرهای دسترسی به این دو بوستان احیا و احداث شده است تا شهروندان برای گذر از این پل و ورود به این دو بوستان دچار مشکل نشوند و به راحتی به مقصد خود برسند.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد پل طبیعت را بزرگ‌ترین پل عبور و مرور غیر خودرویی کشور معرفی و اظهار کرد: مساحت کلی پل حدود ۷هزار متر مربع و بخش اعظم این پل دو طبقه بوده و در دو قسمت سه طبقه است که در طبقه دوم حدود ۲۸۷۰ متر مربع مساحت خواهد داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: