جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 19 شهريور 1394     
نخستین اعزام تکواندوکاران زن

به گزارش ورزش بانوان، ندا زارعتیم ملی تکواندو ایران با تصمیم مسئولان برای نخستین بار با چهار تکواندوکار در مسابقات بین المللی ارتش جهان شرکت می کند.

ندا زارع، سرمربی تیم ملی تکواندو ارتش های جهان که هدایت تیم ملی نوجوانان را نیز بر عهده دارد، در این خصوص به سایت ورزش بانوان گفت: برای شرکت در این مسابقات دو مرحله اردوی آماده سازی برگزار کردیم که در نهایت ناهید کیانی، فرزانه صاحبی، هانیه اخلاقی و فاطمه روحانی انتخاب شده و از روز سه شنبه اردوهای آماده سازی تیم ملی آغاز شد.

وی افزود: تیم ملی اردوهای خوبی را پشت سرمی گذارد و 12 مهرماه نیز به مالزی، محل برگزاری مسابقات المپیک ارتش های جهان اعزام می شود، اما زمان کمی را برای تغییر بازیکنان و حضور در این رقابت ها داریم.

سرمربی تیم تکواندو اعزامی به رقابت های ارتش های جهان به ضعف شاگردانش اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجایی که بازیکنان دعوت شده به اردوهای تیم ملی در مسابقاتی شرکت نکرده اند؛ از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی ضعیف هستند و باید روی بدنسازی آنها کار شود.

وی درخصوص دعوت نشدن کیمیا علیزاده به اردوهای این تیم گفت: علیزاده در اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات گرندپریکس آماده می شود و هنوز تکلیف وی برای حضور در این رقابت ها مشخص نشده است. به هر حال مجبوریم با داشته هایمان بسازیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: