جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 19 شهريور 1394     
واژگونی خونین پراید در بزرگراه آیت ا.. سعیدی

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز،واژگونی خودروی سواری در بزرگراه آیت ا..سعیدی سه مصدوم بر جای گذاشت.

در پی تماس تعدادی از رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با جدول حاشیه بزرگراه آیت الله سعیدی، و محبوس شدن راننده و سرنشینان آن در خودرو، ساعت 20:06 شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 38 را به شمال به جنوب آیت الله سعیدی، زیر گذر پاسگاه نعمت آباد اعزام کرد.

عباس جهانگیری(فرمانده ایستگاه38) در این باره اظهار داشت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پراید به دلیل سرعت بالا وعدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه پس از برخورد شدید با جداول حاشیه بزرگراه، در مسیر تند روی بزرگراه واژگون و سرنشینان خودرو قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده بودند.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان بلافاصله با قراردادن علائم هشداردهنده ایمن سازی های محل حادثه را انجام دادند و از حوادث بعدی جلوگیری کردند و با توجه به نشت بنزین خودرو با قطع جریان برق از آتش سوزی احتمالی جلوگیری کردند.

گفتنی است: آتش نشانان سه سرنشین خودروی آسیب دیده را به نام های(محمد- ب 24 ساله، حسین- ا 27 ساله و میلاد- ب24 ساله) را که از ناحیه سروصورت و دست و کمر دچار آسیب دیدگی شده بودند را تحویل عوامل اورژانس دادند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: