جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 19 شهريور 1394     
مسافران شمال مراقب باشند

خبرخودرو : محور سمنان ـ فیروزکوه که جاده اصلی ارتباطی استان‌های سمنان، تهران و مازندران محسوب می‌شود، از سحرگاه امروز شاهد بارش شدید باران در ارتفاعات و مناطق مرتفع‌تر این جاده است.

بارش باران در این محور سبب جاری شدن روان آب در سطح جاده و لغزندگی آن شده و از این‌رو، رانندگان وسایل نقلیه و مسافران استان‌های شمالی کشور باید در نهایت دقت و احتیاط رانندگی کنند.

گردنه بشم و مناطق نزدیک به شهرستان فیروزکوه از بعد از پلیس راه سمنان ـ فیروزکوه شاهد بارش بیشتری بوده ولی ترافیک در این محور در آخرین روزهای مانده از تعطیلات تابستانی روان است.

تردد خودروهای سنگین در برخی نقاط سبب ایجاد ترافیک‌های مقطعی شده و هنوز خبری از اعمال محدودیت‌های رانندگی آخر هفته در این محور نیست.

نیروهای پلیس راه، هلال‌احمر و سایر دستگاه‌های امدادی و خدماتی همچنان حضور کمرنگی در این محور مهم ارتباطی دارند؛ به طوری که تا این ساعت هیچ خودروی امدادی یا نیروی انسانی مرتبط با این بخش در جاده دیده نمی‌شود.

با توجه به اینکه در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی قرار داریم و هر هفته، پنجشنبه و جمعه‌ها، محور سمنان ـ فیروزکوه ـ قائم‌شهر شاهد ترددهای زیادی بوده و بسیاری علاقه دارند در واپسین فرصت‌های باقیمانده از فصل تابستان، خود را به استان‌های شمالی و سواحل زیبای دریای خزر برسانند، توجه بیشتر به وضع عبور و مرور در این محور و استقرار خودروها و نیروهای امدادی برای خدمات‌رسانی احتمالی در مواقع لزوم ضروری به نظر می‌رسد.

فیروزکوه که این‌ روزهای آب و هوای مطبوعی را تجربه می‌کند، مقصد بسیاری از مسافران بوده و توجه بیشتر به آن ضروری است.

فعالیت‌های عمرانی در جاده در دست تعریض سمنان-فیروزکوه نیز در این روزها از سوی شهرستان سمنان بار دیگر تعطیل شده است و راه و شهرسازی شهرستان فیروزکوه نیز مدت‌هاست فعالیت خاصی در این جاده مهم ارتباطی انجام نمی‌دهد؛ ضرورت غیرقابل انکاری که نبود بودجه کافی دلیل رکود آن عنوان شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: