جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 دی 1392     
احتمال کاهش قیمت بلیت‌ مسابقات لیگ برتر

 

 

مهر: در حالی که علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال از قیمت بالای بلیت‌ مسابقات لیگ برتر و همچنین الکترونیکی کردن آن به عنوان عوامل کاهش تعداد تماشاگران یاد کرده بود، مهدی تاج در جمع خبرنگاران در سازمان لیگ درباره احتمال کاهش قیمت بلیت‌ها، اظهار داشت: من صحبت‌های فتح الله زاده را نشنیدم ولی قیمت‌ها باید کاهش یابد. کلیات موضوع را امروز با فتح الله زاده در میان گذاشتم.

وی افزود: ما همه چیز را برای الکترونیکی کردن بلیت‌ها به در به دری گذراندیم و زحمت زیادی برای آن کشیدیم. به هر حال ما هم معتقدیم باید برای تماشاگران تسهیلاتی در نظر گرفت که پشت درهای ورزشگاه باقی نمانند.

رئیس سازمان لیگ‌های فوتبال خاطرنشان کرد: اعتقاد خودم این است که باید قیمت بلیت‌ها را کاهش دهیم. البته در بحث بلیت، خود باشگاه‌ها ذی نفع هستند چون 80 درصد پول بلیت به باشگاه‌ها می‌رسد. با این حال فکر می‌کنم احتمال کاهش قیمت‌ها وجود داشته باشد.

تاج درباره اینکه آیا احتمال رایگان شدن مسابقات هم وجود دارد یا خیر، گفت: چنین چیزی ممکن نیست چون ارائه بلیت رایگان ممنوع است و یکی از شرایط کنفدراسیون فوتبال آسیا برای باشگاه‌ها این است که از راه بلیت فروشی درآمد داشته باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: